نصب گیت فروشگاهی AM

نصب گیت فروشگاهی AM : نصب گیت های فروشگاهی چه AM , EM , RF نیازمند تخصص و آموزش ویژه برای هر یک از دستگاه ها و مدل های گیت فروشگاهی است . در این مقاله سعی کرده ایم تا شما را با نصب گیت فروشگاهی AM تا حدودی آشنا کنیم .
اما در هر صورت نصب گیت فروشگاهی حالا از هر نوع و از هر مدلی که باشد نیازمند اصولی خاص است که در ادامه مقاله به این اصول اشاره کرده ایم لطفا با مجموعه امنیت کوشا همراه باشید .

اصول کلی نصب گیت فروشگاهی AM

کاستن نویزهای پیرامون و برطرف نمودن منابع نویز

گیت های فروشگاهی در دسته و نوع سیستم های مخابراتی قرار دارند که عملکرد آن ها بر پایه دریافت امواج الکترومغناطیسی و ارسال امواج رادیویی است . اگر امواج نویز الکترومغناطیسی که قابل دریافت آنتن ها و همچنین در محدوده ی فرکانسی در محیط موجود باشند در این صورت می توانند بر عملکرد گیت فروشگاهی AM تاثیر بگذارند و سبب ایجاد اختلال در کارکرد آن ها شوند . لوازم الکترونیکی و درب های برقی و اکثر لامپ ها مخصوصا لامپ های نئون تمامی این ها و سیم هایی که سبب ایجاد جریان برق می شوند سبب ایجاد نویز هستند که باید تا می توان تا حد ممکن از آن ها دوری کرد .

اگر گیت فروشگاهی AM بی عیب و نقص نصب گردد سبب حذف و کاهش اثرات مخرب بر روی گیت های فروشگاهی می شود در این صورت فرد خریدار دیگر با چنین مشکلاتی روبه رو نمی شود و با خیالی آسوده از نصب سیستم ضد سرقت در فروشگاه خود می تواند به دیگر کارهای خود برسد .

در نصب گیت فروشگاهی AM یکی از مهمترین منابع ایجاد نویز سیم حامل جریان های برق است که موازی بودن سیم با آنتن ها و شدت جریان و از همه مهمتر فاصله نزدیک سیم های حامل آنتن گیرنده اثر پذیری نویز را بر روی سیستم ضد سرقت بیشتر می کنند . اگر این شرایط تغییر داده شود سبب می شود تا اثر پذیری نویز نیز کاهش پیدا کند .

فواصل مناسب نصب آنتن های گیت فروشگاهی AM

میزان حفاظت و همچنین فاصله بین دو آنتن همگی امنیت گیت را کاهش می دهد . نوع تگ ها و لیبل های مورد استفاده , میزان نویز در محیطی که گیت فروشگاهی نصب شده , نوع گیت فروشگاهی انتخابی و .. همهگی عوامل تعیین کننده در انتخاب و رعایت فاصله مناسب بین دو گیت فروشگاهی هستند .

نصب گیت فروشگاهی AM

نصب گیت فروشگاهی AM

در اینجا به این نکته مهم توجه کنید که اکثر صاحبان فروشگته ها تمایل دارند تا فاصله ی گیت های فروشگاهی از یکدیگر بیشتر باشد یعنی فاصله آنتن ها از هم بیشتر باشد , این امر سبب می شود که تعداد آنتن های مورد نیاز در فروشگاه به نسبت کم باشد و معبر بزرگتر و دکوراسیونی زیباتر داشته باشند . ولی اگر این خواسته فروشندگان سبب شود که در عملکرد گیت فروشگاهی خلل ایجاد شود و از این طریق از سرعت عمل سیستم ضد سرقت بکاهند نباید به آن عمل کرد زیرا هدف اصلی از نصب سیستم دزدگیر فروشگاهی ایجاد امنیت در فروشگاه است که باید سر جای خود باقی بماند .

ایجاد تناسب ظاهری بین دکوراسیون فروشگاه و گیت فروشگاهی

دزدگیر فروشگاهی اکثر در خروجی یک فروشگاه نصب می شود و این به این معنا است که در معرض دید مشتری قرار دارد . به همین علت یعنی ابعادی که گیت فروشگاهی دارد باید به خریدار گیتی پیشنهاد شود که مناسب با دکوراسیون فروشگاه باشد . یعنی بهترین راه کار این است که به مشتری قبل از خرید سیستم دزدگیر فروشگاهی این پیشنهاد را بدهید که نمونه های آن را مشاهده کنند .

عدم تداخل با گیت های مجاور

سیستم ضد سرقت فروشگاهی بر پایه دریافت و ارسال امواج الکترمغناطیسی کار می کند و فرکانس کاری دستگاه های ذکر شده یعنی سیستم های گیت فروشگاهی و انواع آن در رنج های مشخصی قرار دارند . گیت هایی که هم فرکانس هستند در مجاورت با یکدیگر ممکن است که سبب ایجاد تداخل در کارکردشان شود و برای نمونه گیت های تک برد RF در نزدیکی با گیت های جفت برد RF از کار می افتند و سبب ایجاد اختلال در کارکرد هر دوی آن ها می شود . اگر دو گیت به صورت هم فرکانس در کنار یکدیگر و در مجاورت هم باشند سبب ایجاد بوق کاذب می گردند در زمان فروش محصول گیت فروشگاهی حتما این نکات را به مشتریان و خریداران گوشزد کنید .

رعایت نمودن فاصله مناسب مابین آنتن های گیت فروشگاهی و تگ ها و لیبل ها

یکی از وظایف اصلی گیت فروشگاهی تشخیص دادن تگ هایی است که در نزدیکی و محدوه ی آنتن های گیت فروشگاهی قرار دارند است . اگر کالای دارای تگ در نزدیکی گیت فروشگاهی باشد سبب ایجاد اختلال در کارکرد آن می شود . حداقل فاصله بین تگ و آنتن گیت فروشگاهی rF باید از صد الی صد هفتاد سانتی متر در حال تغییر باشد . اما برای سیستم های جفت آنتن و تک آنتن این فاصله باید در حدود صد و پنجاه سانتی متر باشد .

به هر حال نصب یک دزدگیر فروشگاهی آن قدر ها هم آسان نیست و نیازمند تخصص و افراد خبره در این حرفه است . مهندسین و متخصصین مجموعه امنیت کوشا اقدام به نصب انواع گیت فروشگاهی در فروشگاه و مکان دلخواه شما خریداران محترم می کنند تا از خرید سیستم گیت فروشگاهی راضی باشید و بتوانید امنیت را به فروشگاه خود بیاورید . جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش مجموعه پارسا گیت در تماس باشید . هدف اصلی این مجموعه کسب رضایت شما مشتریان عزیز است .