خنثی کننده لیبل

خنثی کننده لیبل : خنثی کننده لیبل یا همان دستگاه جداساز لیبل به طور کلی برای غیرفعل کردن لیبل های AM و RF طراحی شده اند یعنی در زمان فروش کالا و اجناس فروشگاه که به لیبل نصب هستند مورد استفاده قرار می گیرند و لیبل ها را از اجناس جدا می سازند .
پس اگر فروشگاهی از لیبل های امنیتی برای امنیت فروشگاه خود استفاده می کند پس مسلم است که برای غیرفعال سازی برچسب ها نیاز به خنثی کننده لیبل دارد که در زمان خرید لیبل ها باید آن را نیز خریداری نماید .

انواع خنثی کننده لیبل

خنثی کننده AM

خنثی کننده لیبل AM

خنثی کننده AM مورد استفاده برای سوزاندن و خنثی کردن لیبل امنیتی است که دارای مدل های گوناگون و متنوع است . و از امکانات زیادی برخوردار است . یک تفاوت ویژه لیبل امنیتی با مگنت تگ در این است که تگ های گلفی که یک تگ سخت هستند به صورت فیزیکی جدا می شوند و ولی در مورد سوزاندن لیبل های امنیتی و یا خنثی کردن آن ها این کار به صورت امواجی یعنی به صورت فرزکانسی انجام می شوند . و بعضی از مدل ها هم هستند که پس از اینکه تگ ها و لیبل های امنیتی سوختند , خنثی کننده با روشن شدن چراغ و یا صدای بوق به کاربر اعلام می کند که سوختن لیبل موفقیت آمیز بود .

این نوع از خنثی کننده ها دارای فرکانس های مختلفی هستند و مناسب با هر نوع لیبل خنثی کننده آن لیبل نیز طراحی شده و به بازار عرضه می گردد .

خنثی کننده RF

خنثی کننده RF مورد استفاده در فروشگاه هایی است که از تکنولوژی گیت فروشگاهی RF استفاده می کنند مورد استفاده قرار می گیرد . و از قایبلیت خنثی سازی در فاصله حدود ۲۰ سانتی متری را نیز دارد . در زمان فروش اجناس باید فروشنده دقت کند که حتما از طریق دستگاه مخصوص خنثی کننده ای استفاده کند که مختص آن لیبل طراحی شده است .

امکانات خنثی کننده لیبل

  • از سرعت خنثی سازی بالایی برخوردار است
  • قدرت زیاد در خنثی سازی
  • هر لیبل دستگاه مخصوص خنثی کننده خود را دارند
  • عدم ایجاد اختلال در کارکرد
  • ظاهری مناسب و زیبا در اندازه های مناسب

جهت خرید انواع خنثی کننده لیبل می توانید با کارشناسان فروش مجموعه امنیت کوشا تماس بگیرید و محصولی را خریداری نمایید که در عین اصل بودن کارکرد مناسبی داشته باشد و به کار فروشگاه شما بیاید .