قیمت تگ برچسبی

قیمت تگ برچسبی : تگ های دزدگیر برچسبی بر سه تکنولوژی AM , EM , RF تولید شده اند و هر کدام کارکردهای مخصوص به خود را دارند . مهمترین کاربرد یک تگ برچسبی این است که از کالاهای فروشگاه ها حفاظت می کند و نصب آن ها بر روی اجناس به منزله بالا بردن امنیت آن اجناس است و از این طریق جلوی سرقت آن ها گرفته می شود . اگر به هر طریقی جنسی از فروشگاه خارج شود آنتن موجود در گیت فروشگاهی تگ برچسبی را شناسایی می کند و با به صدا در آوردن آژیر صاحبان فروشگاه ها را مطلع می سازند .

انواع تگ برچسبی

در این مقاله می خواهیم به توضیح مختصری از تگ برچسبی RF اشاره کنیم .

قیمت تگ برچسبی

تگ دزدگیر برچسبی RF

یکی از رایجترین تگ و لیبل های دزدگیر فروشگاهی تگ برچسبی RF  است و هایپر مارکت های بزرگ اکثرا از این دسته از تگ های برچسبی استفاده می کنند زیرا کنترل فروشگاه های بزرگ سخت است و مخصوصا در ساعات معینی از روز که اکثرا فروشگاه ها پر از جمعیت هستند و ازدحام جمعیت زیاد است این دسته از برچسب ها را بر روی اجناس فروشگاه ها نصب کنند و از این طریق جلوی سرقت اجناس را می گیرند . به این طرق که اگر شخصی قصد سرقت کالایی را داشته باشد به دلیل نصب تگ برچسبی بر روی اجناس نمی توانند تگ را از کالا جدا کنند و در این صورت آژیر به صدا در می آید و فروشنده از این امر مطلع می شود .

قیمت تگ برچسبی

قیمت تگ های برچسبی بر اساس نوع و کارکرد آن ها و همچنین جنس آن ها با یکدیگر متفاوت است و برای نمونه لیبل RF از جنس کاغذ است و پست آن چسبی قرار دارد که از این طریق به کالاهای فروشگاه چسبانده می شود . در زمان فروش اجناس باید تگ برچسبی غیرفعال و خنثی شود و اگر تگ برچسبی از اجناس جدا نشود در زمان خروج جنس از فروشگاه حتما زنگ هشدار به صدا در می آید و از این طریق فروشنده را مطلع می سازد
جهت خرید تگ برچسبی , اطلاع از قیمت تگ برچسبی , تگ برچسبی RF با کارشناسان مجموعه امنیت کوشا تماس بگیرید .