خرید لیبل دزدگیر RF

خرید لیبل دزدگیر RF : یکی از ملزومات و اجزای اصلی یک گیت فروشگاهی یا همان دزدگیر فروشگاهی لیبل است که در انواع مختلف تولید می شوند . در این مقاله می خواهیم شما را تا حدودی با لیبل rf و کاربردهای آن آشنا کنیم با مجموعه امنیت کوشا همراه باشید تا بتوانید در زمان خرید لیبل دزدگیر rf بهتذین لیبل و مناسب با فروشگاه خود را خریداری نمایید .
لیبل امنیتی rf  ( آر اف ) به عنوان یک برچسب ضد سرقت کالا در فروشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد و این نوع از یلبل ها با سیستم rf کار می کنند و نحوه ی کاربرد و عملکرد آن ها به این صورت می باشد که باید بر روی کالاها و اجناسی از نوع غیرفلزی چسبانده شوند و در صورت خروج از آنتن های گیت فروشگاهی شروع به زدن آلارم می کنند .

کارایی لیبل RF

لیبل RF تشکیل شده از مدارات الکترونیکی و کاغذ پشت چسب دار است که در اثر نزدیکی و مجاورت یعنی عبور از گیت فروشگاهی هم فرکانس خود رزونانس می شوند . اینکه شما صاحب یک فروشگاه باشید اما ندانید کدام گیت فروشگاهی و یلبل گیت فروشگاهی مناسب فروشگاه شما است چیز جدیدی نیست زیرا ابتدای کار هیچ کس اطلاع کافی از گیت فروشگاهی و کاربرد آن و نحوه ی نصب آن ها ندارد برای نمونه تگ و لیبل RF کاربردهای گوناگونی در اصناف مختلف از جمله هایپرمارکت ها دارد و علت اصلی آن هم این است که به علت سطح صافی که دارد و همجنین تنوعی که دارد مناسب اجناس و کالاهای هایپرمارکت ها است .

خرید لیبل دزدگیر RF

خرید لیبل دزدگیر RF

لیبل های RF نیز در انواع گوناگونی موجود هستند از پارچه ای گرفته تا کاغذی و مهمتر از همه شیشه ای ( TRANSPARENT ) . که نمونه ی پارچه ای این دسته از لیبل ها مناسب برای فروشگاه های کیف و کفش فروشی است که در زمان پروسه تولید در یقه ی لباس یا زیر کفش نصب می کنند .

اینکه بخواهید بدانید یک لیبل RF چه قیمتی دارد تا بتوانید یک خرید لیبل دزدگیر RF مناسب داشته باشید باید بدانید که جنس یک لیبل RF از اهمیت زیادی برخوردار است و همانگونه که در بالا نیز اشاره کردیم در جنس های مختلف چون پارچه ای , شیشه ای و .. موجود هستند و باید شما در ابدای کار بدانید که کدام لیبل با چه جنسی مناسب کار شما است . و ذکر این نکته نیز نباید فراموش شود که دارای فرکانسی در حدود ۸٫۲ Mhz است و لی در فرکانس های مختلف نیز تولید می شوند که فرکانس های پایین تر قیمتی بالاتر نیز دارند .  لیبل گیت فروشگاهی rf در مقایسه با لیبل AM ارزانتر است و امکان پرینت لوگو بر روی آن وجود دارد  .

قیمت لیبل دزدگیر RF

جهت خرید لیبل دزدگیر RF و انواع لیبل گیت فروشگاهی و اطلاعا از قیمت گیت فروشگاهی با کارشناسان فروش مجموعه امنیت کوشا تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم را در خصوص خرید انواع گیت فروشگاهی به دست آورید و اگر حتی با نحوه ی نصب گیت فروشگاهی آشنایی ندارید متخصصین و مهندسین ما می توانند اقدام به نصب دزدگیر فروشگاهی در مغازه ی شما کنند .