قیمت تگ لباس

قیمت تگ لباس : در حیطه امنیت فروشگاهی تگ دزدگیر لباس , تگ لباس , تگ پوشاک از اهمیت ویژه ای برخوردارند و مهمتر از همه این که قیمت تگ لباس نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است که تمامی صاحبان چنین فروشگاه هایی می خواهند تگی را خریداری کنند که در عین اینکه کارکرد مناسبی داشته باشد از قیمت مناسب تر و پایین تری نیز برخوردار باشد .
تجارت همیشه رو به پیشرفت است و خرید و فروش نیز به همین منوال روز به روز بیشتر می شود آن هم خرید و فروش اجناسی مانند لباس که جز نیازهای اولیه یک انسان است . اگر پیشگیری های امنیتی و حفاظتی جهت محافظت از کالاها و اجناس فروشگاه ها توسط افراد متخصص انجام نگیرد آمار سرقت و دزدی از فروشگاه ها بالا می رود در این صورت فروشنده ها ورشکست می شوند و تعدا فروشگاه ها وقتی کم شود به طبع آن قیمت اجناس بالا می رود و افراد در هر صورت مجبور هستند که لباس تهیه کنند آن هم با قیمت بالاتر . پس بهترین راه کار پیش روی فروشندگان و صاحبان فروشگاه ها از جمله فروشگاه های لباس فروشی نصب دزدگیر فروشگاهی و تگ لباس بر روی اجناس است تا از این طریق از لباس ها در فروشگاه محافظت شود .

تگ لباس چیست ؟

تگ پوشاک یا همان تگ دزدگیر لباس یکی از اجزای اصلی و لازمه گیت فروشگاهی است که بر روی پوشاک و لباس ها نصب می گردد . آنتن های گیت فروشگاهی بر روی درب خروجی قرار گرفته اند و و با گذشتن تگ لباس از آن ها شروع به زدن آلارم می کنند و با به صدا در آوردن زنگ هشدار به فروشنده هشدار می دهند که کالای فروشگاهش بدون مجوز با تگ از فروشگاه در حال خروج است .
تگ لباس یا همان تگ پوشاک در ابتدا توسط شرکت CENTURY انجام شد و بعد از آن تگ پوشاک در کل دنیا به همین اسم معروف شد و در زبان فارسی با نام تگ لباس معروف است . جنس تگ ها اکثرا از پلاستیک تزریق شده ی قالبی است که از دو قسمت عمده چون فریت و سیم پیچ و سوزن تشکیل شده است .
تگ لباس در دو باند AM و   RF موجودند که که فقط با دزدگیرهای فروشگاهی که هم فرکانس این تگ ها است کاربرد دارند و هشدار می دهند .

قیمت تگ لباس

عملکرد تگ گیت لباس

عملکرد تگ پوشاک یا همان تگ فروشگاهی لباس به این صورت است که بر روی انواع لباس ها و اجناس فروشگاه ها نصب می شوند و اگر در زمان رید فردی قصد سرقت داشته باشد و یا به دلیلی تگ بر روی لباس مانده باشد و جدا نگردد در زمان روج از فروشگاه که دستگاه گیت فروشگاهی در خروجی فروشگاه نصب شده است سبب آلارم تگ شده و از این طریق با به صدا در آوردن زنگ هشدار فروشنده را از این امر آگاه می سازند .
انواع تگ ها در شکل و اندازه های مختلفی و مناسب با اجناس و پوشاک طراحی شده اند که اعم از تگ پنسیل , تگ پاندا , تگ شل , تگ گلفی , تگ صدفی , تگ سنسور ماتیک , تگ حوله , تگ عینک , تگ سه گوش , تگ جوهری و .. است که هر کدام مناسب کالا و پوشاک خاصی هستند که کاربردهای خاص خود را دارند .

قیمت تگ لباس

قیمت تگ لباس به دو عامل زیر بستگی دارد  :
کیفیت و جنس سیم پیچ تگ داخل گلفی و مهمتر از همه کیفیت فریت
جنس پلاستیک تگ که باید دقت شود که از ضایعات و مواد پسماند ساخته نشده باشد
اگر شما نیز صاحب فروشگاه پوشاک فروشی مخصوصا در شهرهای بزرگ چون تهران , تبریز, اصفهان , شیراز و .. هستید و می خواهید فروشگاه خودر ا مجهز به سیستم گیت فروشگاهی بکنید و اما نمی دانید کدام سیستم مناسب است و کدام تگ ها می توانند پاسخدهی مناسبی داشته باشند با کارشناسان فروش مجموعه امنیت کوشا تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم را دریافت نمایید .