خرید تگ لباس ورزشی

خرید تگ لباس ورزشی : شاید با شنیدن این که امروزه لباس های ورزشی و اسپورت نیز مجهز به تگ هستند کمی تعجب کنید ولی نکته ی اصلی این است با تولید لباس های ورزشی که دارای برندها و مارک هایی چون ADIDAS و .. است استفاده از یک تگ دزدگیر فروشگاهی در چنین فروشگاه هایی تقریبا الزامی است .
همه ی ما کسانی را در زندگی خود داریم که عاشق ورزش و لباس های اسپورت هستند و برایشان اهمیت دارد که برای ورزش کردن چه لباسی تنشان باشد اگر می خواهید برای دوست خود یا یکی از اعضای فامیل که عاشق ورزش است کادو بخرید مطمعنا چیزی را خریداری می کنید که مورد پسندش باشد و علاقه ی او شرط است و اگر او عاشق لباس ورزشی باشد چه بهتر که آن را خریداری نمایید .

ولی وقتی وارد فروشگاه لوازم ورزشی می شوید تنوع محصولات شما را مجذوب می کند و نمی دانید که چه چیزی را خریداری کنید اگر نحوه ی چیدمان لوازم فروشگاه به گونه ای باشد که شما کاملا دید کافی به تمامی اجناس فروشگاه داشته باشید در این صورت می توانید آزادانه انتخاب کنید و محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید ولی در برخی از فروشگاه ها چنین نیست و باید هی مدام از فروشنده سوال بپرسید برای رفع این مشکل امروزه اکثرا تمامی فروشگاه های لباس فروشی اعم از فروشگاه های لوازم ورزشی مجهز به سیستم گیت فروشگاهی هستند و با نصب تگ دزدگیر لباس ورزشی بر روی اجناس فروشگاه خود را ایمن سازی کرده اند . تا از این طریق هم مشتری راحت باشد و هم فروشنده مجبور نباشد مدام دنبال خریدار راه بیفتد .

فروشگاه های لوازم ورزشی مجهز به انواع لوازم ورزشی از کیف ورزشی گرفته تا کفش , بطری آب , انواع توپ برای ورزش های گوناگون , سویی شرت و .. که همه ی این ها شاید در ابتدا به نظر آید که قیمت کمتری دارند ولی برخی از آن ها گران قیمت هستند و چون مدام در جلوی دید خریدار قرار دارند اگر حتی یکی از آن ها توسط افراد سودجو به سرقت رود فروشنده ضرر می کند به همین علت نصب تگ لباس ورزشی بر روی لباس های ورزشی و تگ لوازم ورزشی بر روی انواع کیف ها و کفش های ورزشی و .. سبب می شود که کالاها در امنیت تمام باشند .

خرید تگ لباس ورزشی

قیمت تگ لباس

فروشگاه های این چنینی اکثرا در طول روز خلوت هستند ولی در برخی از ساعات شبانه روز مخصوصا عصرها و یا روزهای تعطیل به قدری پراز جمعیت می شوند که فروشنده به تنهایی نمی تواند پاسخگوی این همه مشتری باشد به همنی علت است که فروشگاه خود را مجهز به گیت فروشگاهی لوازم ورزشی کرده است . اما قیمت تگ لباس ورزشی نیز بستگی به کالا و جنس فروشگاه دارد و هر تگی مختص کالای خاصی است و مسلم است که قیمت خرید تگ لباس ورزشی نیز با یکدیگر متفاوت خواهد بود .

نکته ی جالب توجه این است که حتی دمبل های ورزشی و برخی از اجناس فروشگاه چون عینک های مخصوص شنا و اسکی نیز مجهز به سیستم دزدگیر فروشگاهی هستند . جدا کرد تگ لباس ورزشی به هیچ وجه آسان نیست و خریدار نمی تواند آن را به راحتی جدا کند و جنس را بردارد باید آن را تحویل صندوق دار و یا فروشنده دهد تا با دستگاه مخصوص یا همان دستگاه جدا کنده تگ آن را جئدا کرده و جنس را تحویل خریدار دهد در غیر این صورت اگر جنسی بدون مجوز برداشته شود در زمان خروج افراد از فروشگاه آلارم به صدا در می آید و از خروج جنس خبر می دهد .

خرید تگ لباس ورزشی

اگر شما نیز صاحب فروشگاه لوازم ورزشی هستید و می خواهید فروشگاه خود را مجهز به این سیستم امنیتی کنید با کارشناسان فروش مجموعه امنیت کوشا و یا مشاورین این مجموعه تماس بگیرید تا شما را با نحوه ی خرید تگ مختص فروشگاه خود راهنمایی کنند و در صورت نیاز آن را در فروشگاه شما نصب کرده و نحوه ی کاربرد و کارکرد آن را شرح دهند . جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید .