دزدگیر دوربین عکاسی

دزدگیر دوربین عکاسی : از محصولات جدید گیت فروشگاهی می توان به دزدگیر دوربین عکاسی اشاره کرد که جهت حفاظت از دوربین های عکلسی در فروشگاه هایی که این دسته از محصولات را می فروشند استفاده می شود . استفاده از سیستم های امنیتی گیت فروشگاهی به سرعت رشد یافته و امروزه به عنوان یک سیستم امنیتی در اکثر فروشگاه ها به چشم می خورد . نصب پایه های مخصوص دوربین عکاسی در فروشگاه هایی که محصولاتی چون دوربین را به فروش می رسانند سبب شده است تا آمار سرقت از این فروشگاه ها به کمترین حد خود برسد یا به طور کلی از بین رفته است .

امکانات دزدگیر دوربین عکاسی

این نوع از دزدگیرها یک پایه عمودی هستند که بر روی یک میز قرار داده می شوند و پس از آن دوربین عکاسی بر روی پایه های نگهدارنده نصب می گردد و به وسیله یک سیم به پایه ها متصل می گردد . این نوع قرار گیری دوربین سبب می شود که خریداران بتوانند از نزدیک با دوربین کار کنند و طرز کار کردن با آن را آموزش ببینند و در صورت دلخواه دوربین را خریداری نمایند . دوربین ها در انواع و اقسام مختلفی موجود هستند که اگر شما وارد چنین فروشگاهی شده اید حتما مشاهده کرده اید که دوربین ها بر روی میز قرار می گیرند که پایه های عمودی که دوربین بر روی آن ها نصی می گردد با نام دزدگیر دوربین عکاسی شناخته شده است .

دزدگیر دوربین عکاسی
نصب دوربین بر روی پایه دزدگیر چندان هم پیچیده نیست و کاری آسان است . این مدل از تجهیزات به وسیله ریموت و یا کنترل از راه دور قابل کنترل است .

ویژگی های دزدگیر دوربین عکاسی

  • طراحی زیبا و متناسب و منحصربه فرد مناسب با دگوراسیون مغازه ها و فروشگاه های دوربین عکاسی
  • تقریبا فضای زیادی از فروشگاه را نمی گیرند .
  • عدم تداخل در امواج بوق کاذب یا همان هشدار صدای کاذب

چگونگی کارکرد دزدگیر دوربین عکاسی

دزدگیر های دوربین عکاسی پایه های عمودی هستند که سیمی در قسمت جانبی آن ها وجود دارد که این سیم خود نیز با سیستم های مغناطیسی به دوربین های عکاسی وصل می گردد و اگر فردی قصد سرقت و یا جداسازی دوربین عکاسی را از پایه داشته باشد زنگ هشدار به صدا در می آید و فروشنده و صاحب فروشگاه را از این امر آگاه می سازد . این دستگاه ها خود به صورت هوشمندانه عمل می کنند و نیاز به گیت فروشگاهی نیز ندارند . جهت کسب اطلاعات بیشتر با مرکز امنیت کوشا تماس بگیرید .