دزدگیر عتیقه جات

دزدگیر عتیقه جات : کابرد سیستم دزدگیر فروشگاهی آنقدر وسیع و گسترده شده است که امروزه کمتر فروشگاهی به جشم می خورد که از این فناوری بی نصیب باشد . فروشندگان اجناس گران قیمت نیز بیشترین تقاضا را برای خرید و نصب گیت فروشگاهی را دارند زیرا با سرقت حتی یک جنس از اجناس فروشگاه به صاحب فروشگاه ضربه شدید مالی وارد می شود .

دزدگیر عتیقه جات

کارکردهای دزدگیر عتیقه جات

دزدگیر عتیقه جات نیز یکی دیگر از سیستم های گیت فروشگاهی است که در مغازه های عتیقه فروشی مورد استفاده قرار می گیرد یعنی به این صورت که تگ و لیبل ای مخصوص این نوع از اجناس به کالاهای فروشگاه نصب می شوند و در زمان فروش نیز توسط فروشنده از آن جدا می شوند .

ولی اگر حالا به هر نحوی فردی قصد سرقت داشت در زمان خروج جنس از فروشگاه آلارم به صدا در می آید و به فروشنده هشدار می دهد . یک نکته مهم در اینجا که گفتن آن از اهمیت زیادی برخوردا است این است که عتیقه فروشی ها بیشتر از دزدگیر اماکن استفاده می کنند یعنی به این صورت که این نوع از سیتم ها به گونه ای طراحی شده اند که در کنار دستگاه باطری یا سیم کارتی کار می کنند و حتی می توانند زمانی که صاحب فروشگاه مغازه را بسته باشد ولی جهت افراد سارق مغازه باز شود و قصد سرقت از اجناس فروشگاه را داشته باشد در این صورت تماس اتوماتیک با صاحب فروشگاه گرفته می شود زیرا از قبل کدها و شماره هایی که به این دستگاه داده شده است در زمان سرقت تلفن زنگ می خورد و فروشنده مطلع می شود که در مغازه سرقت انجام می گیرد .

دزدگیر عتیقه جات

خرید دزدگیر عتیقه جات

پس پیشنهاد مرکز امنیت کوشا به صاحبان فروشگاه های اشیای گران قیمت چون عتیقه جات , طلافروشی ها , اشیای گران قیمت و . این است که جهت هر چه بهتر شدن فروشگاه از لحاظ ایمنی باید ابتدا قبل از انجام هر کاری فروشگاه باید مجهز به سیستم دزدگیر فروشگاهی یا همان گیت فروشگاهی عتیقه جات کرد .
جهت خرید دزدگیر عتیقه جات , دستگاه جداکننده تگ و لیبل عتیقه جات و دیگر محصولات گیت فروشگاهی با کارشناسان فروش مجموعه ما تماس حاصل فرمایید .