تگ طلا و جواهر آلات

تگ طلا و جواهر آلات : از انواع تگ های ضد سرقت فروشگاهی می توان به تگ طلا و جواهر آلات اشاره کرد که از لحاظ شکل ظاهری مستطیل شکل در ابعاد کوچک است و در یک سمت باریک تر به نظر می رسد . اکثرا این دسه از تگ ها ابعادی در اندازه ی کوچک هستند و علت استفاده از آن ها در طلا و جواهرات هم همین اندازه ی کوچک آن ها است که سبب زیبا دیده شدن ظاهر زیور آلات می شود .

تگ طلا و جواهر آلات

امروزه برای مدیریت فروشگاه ها از لحاظ امنیتی مخصوصا فروشگاه های طلا و جواهرات و سنگ های گران قیمت و .. از تگ های دزدگیر جواهر آلات در فروشگاه های خود استفاده می کنند زیرا سرقت حتی یک طلا هر چقدر هم اندازه آن کوچکتر باشد باز ضربه ی شدید مالی به صاحب فروشگاه وارد می کند به همین علت امروزه استفاده از تگ طلا و جواهر در فروشگاه ها مرسوم شده است .

فروش طلا و جواهر در برخی از قسمت های مغازه طلا روشی از یکدیگر جدا است و یعنی به این ترتیب که بعضی از قسمت های مغازه مختص فروش زنجیر طلا و گردنبند است و قسمت دیگر مختص فقط انگشتر , حلقه ازدواج و .. است که به همین علت وسعت فعالیت در چنین فروشکاه هایی زیاد است و وجود تگ و لیبل نیز در چنین فروشگاه هایی الزامی است .

تگ طلا و جواهر آلات

عملکرد تگ دزدگیر طلا و جواهر

طراحی ظاهری این نوع از تگ ها به گونه ای است که در انتهای تگ یک سوراخ وجود دارد . جواهراتی چون گردنبند و زنجیره که سوراخ دارند به آسانی می توان تگ ها را بر روی آن ها نصب نمود . برای سایر زیورآلات نیز از تگ های مخصوص که جهت این دست از طلاجات طراحی شده اند استفاده می شود .

تگ های دزدگیر طلا و جواهر بر اساس امواج تگ AM عمل می کنند یعنی از نوع تگ های AM هستند که باید از گیت AM نیز استفاده شود . دلیل استفاده از گیت ای ام در چنین فروشگاه هایی مسلم است آن هم این که تنها گیتی هستند که به خوبی در مقابل فلزات , آلومینیوم و آلیاژها از خود واکنش نشان می دهند .

اگر به هر علتی یکی از اجناس فروشگاه چه جواهر در اندازه کوچک چه در اندازه بزرگ از فروشگاه همراه با تگ و لیبل خارج شود در این صورت سنسورهای تگ دزدگیر لیبل ها و تگ ها را شناسایی می کنند و توسط آلارم صاحب فروشگاه را از این امر مطلع می سازند .

جهت خرید تگ طلا و جواهر , گیت فروشگاهی طلا فروشی , دستگاه خنثی کننده و .. با کارشناسان فروش مجموعه امنیت کوشا تماس بگیرید .