دزدگیر و گیت فروشگاهی قشم

دزدگیر مغازه و گیت فروشگاهی قشم : قشم یکی از جزیره های زیبای استان هرمزگان است که یکی از دیدنی ترین و بزرگترین جزیره های ایران است که در تنگه ی هرمز قرار دارد . این جزیره ی زیبا یکی از مناطق گردشگری است که مخصوصا در چند دهه ی اخیر به مکان توریستی تبدیل شده است . جزیره ی قشم دارای بازارهای بزرگ و متنوع است هر ساله تعداد زیادی از مسافرین را جذب خود می کند .

دزدگیر لباس و مغازه و گیت فروشگاهی قشم

مکان های دیدنی و بازارهای بزرگ در قشم سبب شده است که مسافرین زیادی هر ساله به این شهر سفر کنند و هم از مناطق دیدنی این جزیره زیبا لذت ببرند و هم از بازارهای این جزیره زیبا خرید کنند . وجود بازارهای بزرگ و همچنین فروشگاه های بزرگ سبب شده است که فروشندگان به فکر امنیت فروشگاه خود باشند و بهترین سیستم جهت حفاظت از کالاها و اجناس یک فروشگاه استفاده از سیستم گیت فروشگاهی است که سبب بالا رفتن امنیت یک فروشگاه می شود مخصوصا چنین شهرهایی که در ایامی از سال به خصوص در فصل تابستان و تعطیلات نوروزی مملو از توریست و مسافر می شود .

گیت فروشگاهی قشم

در این راستا مرکز امنیت کوشا با حضور فعال در جزیره قشم اقدام به نصب سریع , فروش , پشتیبانی , تعمیرات دزدگیر فروشگاهی کرده است . استفاده از برندهای معتبر خارجی و داخلی و همچنین ارائه حدمات پس از فروش از ویژگی های بارز مجموعه امنیت کوشا است .

همانطور که در قسمت بالایی متن نیز اشاره کردیم وجود مراکز بیشمار و فروشگاه های متعدد در جزیره ی زیبای قشم ما را بر آن داشت تا علاوه بر تاسیس دفتر مرکزی در تهران , نمایندگی فروش , دفتر تعمیرات و همچنین نصب انواع دزدگیر فروشگاهی در این جزیره کنیم .

قیمت گیت فروشگاهی در قشم

دزدگیر فروشگاهی یا همان سیستم گیت فروشگاهی انواع محتلفی دارد که از گیت فروشگاهی RF , AM , EM گرفته تا انواع لیبل ها , تگ ها و دیگر لوازم جانبی دزدگیر فروشگاهی . تجربه چندین ساله مجموعه امنیت کوشا در زمینه ی نصب و فروش انواع گیت فروشگاهی سبب شده است که مشاورین و متخصصین این مجوعه مشاوره های لازم را در خرید انواع گیت فروشگاهی , اندازه درب ورودی مغازه ها , دزدگیرهای موجود در نزدیکی فروشگاه ها و .. بکنند .

خدمات پشتیبانی , تعمیر دزدگیر , نگهداری گیت فروشگاهی قشم

مجموعه ما علاوه بر نصب گیت فروشگاهی اقدام به تعمیرات و همچنین پشتیبانی انواع گیت فروشگاهی می کند . مشکلاتی چون پارازیت ها , نویزها , آلارم های فیک و .. همه ی این ها عواملی هستند که نیاز به مهندسین و متخصصین حرفه ای در این زمینه جهت حل مشکلات و عیب یابی و .. را می طلبد . اگر به هر دلیلی قصد تغییر محل نصب , انتقال مغازه و .. را داشته باشید این احتمال می رود که پایه های گیت های جابه جا شده در فروشگاه جدید ( فضای جدید ) به درستی کار نکند . و نیاز به تنظیم مجدد داشته باشد همه ی این ها عواملی هستند که نیاز به یک متخصص در این زمینه داشته باشد .
جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید .