دزدگیر و گیت فروشگاهی کردستان – سنندج

دزدگیر و گیت فروشگاهی کردستان – سنندج : سنندج به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شهرهای کردنشین کشور ایران می باشد و به عنوان مرکز استان کردستان شناخته می شود. به صورت کلی این شهر دارای آب و هوای سرد و کوهستانی بوده است که همین امر سبب می‌شود تا بسیاری از افراد در فصول گرم سال سنندج را به عنوان شهر گردشگری و توریستی خود انتخاب کند.

نصب و راه اندازی دزدگیر و گیت فروشگاهی کردستان – سنندج

شهر سنندج دارای زیبایی های زیادی می باشد و همین زیبایی ها افراد زیادی را مشتاق مسافرت و بازدید از این شهر می نماید سنندج شامل رودخانه ها دشت ها و غیره است.

نمی توانیم در بین شهرهای کشور ایران یکی را به عنوان بهترین ها انتخاب کنیم ،طبیعی است که هر شهری دارای زیبایی های خاص خود می باشد البته این استان به دلیل سرسبزی و زیبایی که در خود جای داده است نظر بسیاری از گردشگران ایرانی و چه خارجی را به خود جلب نموده است. ناگفته نماند که در این خطه زیبا آثار تاریخی متنوعی نیز دیده می‌شود؛ هرچقدر از آثار دیدنی و گردشگری و تاریخی سنندج بگوییم باز هم نتوانسته ایم تا حق مطلب را در خصوص این شهر زیبا به جای بیاوریم. قطعاً برای افرادی که چمدان هایشان را بسته اند و می خواهند راهی منطقه غرب کشور شوند نام کردستان در ذهن جای میگیرد.

جاذبه های زیبای گرشگری این منطقه سبب شده است که هر ساله تعداد زیادی از افراد قصد سفر به این منطقه از کشور را داشته باشند به همین علت کاسبان و مغازه داران در استان کردستان و شهر زیبای سنندج به فکر تانیت امنیتی فروشگاه خود باشند .

 

خرید گیت فروشگاهی

مجموعه پارسا گیت نمایندگی فعال در کردستان و شهر سنندج دارد که صاحبان فروشگاه ها در این منطقه می توانند با خیالی آسوده لوازم امنیتی فروشگاه از جمله گیت فروشگاهی و انواع دزدگیر فروشگاهی و لوازم جانبی آن و همچنین تگ , لیبل و .. را خریداری نمایند و دیگر نیاز نیست به تهران بیایند با یک تماس تلفنی می توانند در دفتر فروش نمایندگی امنیت کوشا در شهر سنندج تماس بگیرند و یا حتی حضوری نیز می توانند به دفتر قروش ما سربزنند و تمامی نیازهای خود اعم از خرید انواع دزدگیر فروشگاهی و تعمیرات و نصب و .. اطلاعات لازم را کسب نمایند .

دزدگیر و گیت فروشگاهی کردستان - سنندج

گیت فروشگاهی کردستان

لزوم استفاده از گیت فروشگاهی یا دزدگیرفروشگاهی در فروشگاههای بزرگ

بسیاری از فروشگاه ها دارای دوربین های مدار بسته می باشند اما استفاده از دوربین مدار بسته به تنهایی کافی نیست و نیاز است که در کنار آن از وسایل امنیتی دیگر نیز استفاده شود؛ متاسفانه عده ای بر این باورند که دوربین مداربسته می تواند به تنهایی سبب تامین امنیت یک فروشگاه شود ولی همانطور که اشاره کرده‌ایم حقیقت چیز دیگری است و برای مغازه ها و فروشگاه هایی که دارای اجناس زیادی می باشند استفاده از دزدگیر فروشگاهی یا همان گیت فروشگاهی امری ضروری به شمار می رود. چون می تواند در همان لحظه وقوع جرم مالکان و فروشندگان را مطلع نمایند و اصلاً برای پیدا کردن دزد و مجرم زمان صرف نگردد چراکه اگر فردی بخواهد کالا یا اجناس را از فروشگاه شما بیرون ببرد هشدارهای به شما داده میشود.

استفاده از گیت فروشگاهی هم برای فروشندگان به صرفه می باشد و هم برای خریداران چرا اکه مشتری می تواند آسوده خاطر باشد از این بابت که می تواند با خیالی راحت به تمامی اجناس دسترسی داشته باشد . پس استفاده از دزدگیر فروشگاهی برای هر مغازه ای از الزامات مهم است که وجود آن سبب بالا بردن امنیت فروشگاهی می شود .

به این مثال ساده توجه کنید در یک فروشگاه تمامی قسمت ها توسط دوربین مدار بسته پوشش داده می‌شود، فردی وارد فروشگاه می شود که ماسک زده است و به صورت حرفه ای توانسته است یک کالا یا محصول را به سرقت ببرند آیا با این شرایط به وجود آمده و اینکه چهره شخص پوشانده شده است به راحتی قابل تشخیص است؟ قطعا زمان زیادی باید صرف شود تا دزد شناسایی شود..

در شهرهای بزرگی همچون سنندج به دلیل اینکه مسافران زیادی در فصول مختلف به این شهر سفر می کنند مخصوصا در زمان تابستان که هم ایام تعطیلات است و هم به دلیلی چون خنک بودن این نقطه از کشور اکثرا افراد این منطقه را برای مسافرت انتخاب می کنند در این ایام از سال فروشگاه ها معمولا شلوغ هستند استفاده از وسایل امنیتی در چنین مراکزی ضروری است. اگر شما صاحب کسب و کاری هستید و در این شهر بزرگ فعالیت می کنید قطعا شما برای اینکه بتوانید به بهترین شکل فروشگاهتان را مدیریت کنید نیاز دارید تا از چنین وسایلی استفاده کنید و امار ضرر خود را از سرقت به صفر درصد برسانید.