دزدگیر فروشگاهی و گیت فروشگاهی زنجان

دزدگیر فروشگاهی و گیت فروشگاهی زنجان : همه ی ما می دانیم که استفاده از گیت فروشگاهی به عنوان یکی از نیازهای هر فروشگاه به شمار می رود و این روزها استفاده کردن از وسایل امنیتی برای هر مغازه و فروشگاهی ضرورت داشته است و نمی توانیم منکر استفاده و ضرورت آنها شویم(تقریبا در شهرهای بزرگ کمتر فروشگاه یا مراکز عرضه کالای را می بینیم که از این تجهیزات استفاده نکرده باشند

شهرستان زنجان در شمال غربی ایران واقع است و گفته می شود که این شهر تاریخی توسط اردشیر بابکان واقع شده است و قدمت تاریخی بلندی دارد . شهر زنجان از جمله شهرهایی می باشد که هر ساله در تعطیلات عید نوروز و تابستان افراد زیادی به زنجان سفر می کند. وجود صنایع دستی فراوان از جمله فرش , گلیم , چاقو سازی , مسگری و.. سبب شده است که هر ساله مسافران زیادی به این شهر سفر کنند . با وجود این شرایط طبیعی است که بازارهای شهر زنجان شلوغ شود و مردم برای خرید اقلام مختلف مثل پوشاک، خوراکی و غیره به فروشگاه ها و مغازه های مختلف سر بزنند.

در این راستا مجموعه امنیت کوشا اقدام به فروش انواع گیت فروشگاهی , لیبل , تگ و .. در این شهر کرده است به این صورت که علاوه بر دفتر فروش انواع دزدکیر های فروشگاهی در تهران اقدام به فروش انواع گیت های فروشگاهی در شهر زیبای زنجان کرده است که صاحبان مغاره ها و فروشگاه های مختلف می توانند با این مرکز نتماس گرفته و نوع گیت فروشگاهی خود را اعلام نموده و گیت مخصوص به آن را خریداری نمایند . نهدف مجموعه پارسا گیت کسب رضایت مشتریان عزیز است .

گیت فروشگاهی در استان زنجان

همان طور که می دانید در شهری زنجان فروشگاههای بزرگ و زنجیره‌ای زیادی وجود دارد و همین موضوع سبب شده که صاحبان فروشگاه ها و مغازه ها به این فکر بیفتند که امنیت فروشگاه خودشان را بالا ببرند و از نصب دزدگیر فروشگاهی استفاده کنند.

در همین راستا شرکت کوشا الکترونیک اکباتان تصمیم گرفته است که به‌صورت فعالی در این شهر به فعالیت بپردازد و هر گونه اقداماتی نظیر نصب تعمیر پشتیبانی از محصولات گیت فروشگاهی را در این استان انجام بدهد تا دیگر مشتریان نیاز نداشته باشند که برای خرید هر نوع وسایل امنیتی به شهر تهران سفر کند.

خوشبختانه شرکت کوشا الکترونیک اکباتان توانسته است محصولات متنوعی را نیز آماده کند که از جمله محصولات ایرانی و محصولات خارجی می باشد و در این شرایط مشتریان با هر نوع سلیقه ای که باشند میتوانند یک محصول را انتخاب کرده و از آن استفاده کنند. در شهر زنجان وجود فروشگاه های بزرگ و مختلف ما را تشویق کرده است تا بتوانیم نمایندگی را در این استان برپا نماییم تا شما بتوانید هرگونه خدماتی را که در این حوزه می خواهید دریافت کنید همچنین می توانید محصولات خود را شامل لیبل ها، تگ ها، انواع جدا کننده و غیره را نیز خریداری نمایید.

همچنین وجود صنایع دستی گران قیمت اعم از انواع مس ها و قالیچه ها صاحبان فروشگاه ها را برآن می دارد تا از دزدگیر فروشگاهی برای چنین اجناسی استفاده نمایند زیرا با وجود کوچک بودن جنس از لحاظ اندازه از نظر قیمت بالا هستند و سرقت حتی یک جنس کوچک  از لحاظ مالی برای فروشنده ضرر است . به همین دلیل مغازه داران باید آگاه باشند و در ابتدا باید به فرک امیت فروشگاه خود باشند تا زیان حاصل از سرقت را نبینند .

دزدگیر فروشگاهی و گیت فروشگاهی زنجان

خدمات پارسا گیت در رابطه با دزدگیـر فروشگاهی استان زنجان

دزدگیـر و گیت فروشگاهی زنجان

دزدگیـر و گیت فروشگاهی سلطانیه

دزدگیـر و گیت فروشگاهی گرماب

دزدگیـر و گیت فروشگاهی دندی

دزدگیـر و گیت فروشگاهی زرین آباد

دزدگیـر و گیت فروشگاهی نوربهار

دزدگیـر و گیت فروشگاهی حلب

دزدگیـر و گیت فروشگاهی نیک پی

دزدگیـر و گیت فروشگاهی قیدار

و ….

ضرورت استفاده از گیت فروشگاهی

امروزه استفاده کردن از سیستم های ضد سرقت الکترومغناطیسی یا همان گیت های فروشگاهی در فروشگاه های بزرگ در جهان و مراکز عرضه کالا به صورت گسترده ای انجام می شود. به گونه ای که فروشگاه های بزرگ و معتبر بصورت دائمی می توانند از مزیت‌های داشتن یک سیستم ضد سرقت کالا استفاده کند.

در ایام قدیم به این صورت بود که افراد خودشان این کار را برای حفاظت از کالاها و اجناس درون فروشگاه انجام می‌دادند ولی رفته رفته به دلایل مختلفی تکنولوژی دچار تغییرات زیادی شد و با توجه به اینکه نیروی انسانی می‌تواند در زمینه حفاظت دچار اشکالات و و خطاهایی شود، به همین جهت استفاده از گیت های فروشگاهی و وسایل امنیتی به عنوان یک ضرورت شناخته شد و محصولات متنوعی در این راستا تولید گردید.

چرا استفاده از گیت فروشگاهی؟

به صورت خلاصه می توانیم به موارد زیر را به عنوان دلایل استفاده از گیت های حفاظتی مطرح نماییم:

  1. در بخش های مختلف شاهد کاهش میزان زیادی از هزینه ها می شویم
  2. در موارد بسیار زیادی خسارت‌های ناشی از سرقت کالاها و اجناس کاهش داده می‌شود
  3. بدون این که به صورت مستقیم به کاربری نیاز داشته باشیم سیستم هوشمند نظارتی می تواند کنترل دائمی مجموعه شما را برعهده بگیرد.
  4. فروشنده می تواند تمرکز بیشتری رو داشته باشد تا خدمات بیشتری را به صورت بهتر به مشتریان خود ارائه نماید.
  5. میزان فروش نیز به طبع افزایش پیدا می‌کند چرا که مشتری به صورت آزادانه می‌تواند در انتخاب خود دقت کنند و حتی اجناس مختلف را با یکدیگر مقایسه نمایند و در نهایت این گونه شرایط جلب اعتماد مشتریان را به همراه خواهد داشت و رضایتمندی آنها را از خرید نیز به دنبال دارد.

ما به شما توصیه می کنیم اگر شما هم صاحب کسب و کاری هستید و برای خودتان فروشگاه یا مغازه ای دارید و تاکنون از سیستم های حفاظتی و امنیتی استفاده نکرده اید توصیه می شود همین حالا دست به کار شده و یک سیستم مناسب با شرایط مغازه یا فروشگاه تان انتخاب کرده و برای نصب و خریداری سیستم است مرکز امنیت کوشا کمک بگیرید ما نهایت تلاشمان را می‌کنیم تا رضایت‌مندی مشتریان عزیزمان را به دست بیاوریم در آخر فراموش نکنید که تنها هدف ما کسب و کاری بدون خسارت و آسیب مالی به شما مشتریان عزیز می باشد.