دزدگیر کیف و کفش

دزدگیر کیف و کفش : امروزه با پیشرفت تکنولوژی در تمامی زمینه ها این پیشرفت سبب شده است که سیستم گیت فروشگاهی نیز پا به میان بگذارد و سبب پیشرفت روز به روز سیستم های دزدگیر فروشگاهی در تمامی زمینه ها هستیم . گیت فروشگاهی کیف و کفش نیز ثمره ی پیشرفت تکنولوژی در زمینه ی گیت های فروشگاهی است که سبب شده بر دامنه ی این نوع از سیستم ها روز به روز افزوده شود .

در گذشته فروشگاه های کیف و کفش در آن ص.رت نیزا به دزدگیر کیف و کفش نداشتند و فروشنده با خیالی آسوده جنس خود را به فروش می رساند و اگر هم سرقتی انجام می گرفت بسیار ناچیز بود زیرا اجناس جلوی چشم خریدار نبود و با تقاضای مشتری صاحب فروشگاه جنس را به خریدار تحویل می داد و در صورت پسند آن را می خرید ولی امروزه مشتریان تمایل بشتر دارند تا خود از بین چندین کیف و کفش خود انتخاب کنند به همین دلیل دکوراسیون اکثر فروشگاه های کیف و کفش فروشی به طرزی اتس که تمامی اجناس فروشگاه جلوی چشم افراد است و اگر هم بخواهند سرقتی انجام دهند به راحتی می توانند این کار را بکنند . ولی تکنولوژی جدید گیت فروشگاهی یا همان دزدگیر کیف و کفش به کمک صاحبان چنین فروشگاه هایی آمده است زیرا با نصب دزدگیر بر روی اجناس به راحتی می توانند جلوی سرقت را از فروشگاه بگیرند .

دزدگیر کیف و کفش

دزدگیر کیف و کفش

نصب دزدگیر کیف و کفش

صاحبان چنین فروشگاه هایی سود بسیار اندکی را برداشت می کنند به همین دلیل وجود دزدگیر در فروشگاه برای آن ها اهمیت زیادی دارد اما سوالی که در اینجا مطرح می گردد این است که برخی از کیف و کفش ها جنس از نوع چرم دارند و یا برخی از آن ها طوری تولید شده اند که بیشتر جنه مد دارد و با نصب دزدگیر پاره می گردند ؟ در پاسخ باید بگوییم که در زمان خرید این دسته از گیت های فروشگاهی حتما به فروشنده گیت اطلاع دهید که دزدگیری را که می خواهید خریداری کنید چه نوع سوزن تگی داشته باشد و گیت خریداری شده چه نوع مصارفی دارد و در کجا باید از آن ها استفاده کنید . کیف های چرمی با اینکه بعضی از آن ها در اندازه های کوچکتر هستند ولی قیمتی بالاتر از ۱ میلیون تومان دارند و اگر حتی یکی از آن ها به سرقت رود فروشنده خسارت می بیند و در این صورت علاوه بر اینکه سودی نمی کند ضرر نیز می بیند .

لیبل های امنیتی گیت فروشگاهی AM اکثرا مناسب برای چنین فروشگاه هایی هستند و برای صاحبان چنین فروشگاه هایی توصیه می کنیم که قبل از راه اندازی فروشگاه خود اقدام به نصب دزدیگر کیف و کفش بکنید تا از این طریق امنیت را به فروشگاه خود بیاورید . اگر نمی دانید کدام گیت مناسب برای فروشگاه شما است با کارشناسان ما در مرکز امنیت کوشا تماس حاصل فرمایید تا شما را در خصوص خرید گیت فروشگاهی کفش و کیف , نصب گیت فروشگاهی , قیمت گیت فروشگاهی راهنمایی کنند .