گیت فروشگاهی در رشت و لاهیجان

گیت فروشگاهی در رشت و لاهیجان , فروش دزدگیر لباس و پوشاک در رشت و لاهیجان : استان گیلان بهشتی در شمال کشور عزیزمان ایران است که رشت و لاهیجان از شهرهای این استان زیبا و دیدنی هستند . هرساله تعداد زیادی مسافر از سراسر کشور عازم سفر به این شهرهای زیبا می شوند که خود سبب شده است تعداد فروشگاه های لباس فروشی , کفش فروشی و .. در این شهرها به مراتب بیشتر از گذشته باشد .

دزدگیر و گیت فروشگاهی در لاهیجان

همین تعداد زیاد مسافر در این شهرها مخصوصا در ایام تعطیل سال چون تابستان , بهار مخصوصا عید نوروز سبب شده است فروشگاه های مختلفی در این شهرها ایجاد شود . این فروشگاه ه جهت بالا بردن امنیت خود اقدام به خرید و نصب گیت فروشگاهی کرده اند زیرا همانگونه که اشاره کردیم در برخی از فصول سال تعداد جمعیت و همچنین تعداد مسافران در این شهرها زیاد می شود و این امر سبب می شود که فروشگاه ها نیز پر شوند از ازدحام جمعیت مخصوصا در برخی از ساعات شبانه روز که تنها فروشندگان نمی توانند بر فضای فروشگاه ها کنترل دشته باشند .

گیت فروشگاهی در رشت و لاهیجان

به همین علت این امر فروشندگان و صاحبان فروشگاه ها را بر آن داشته تا اقدام به خرید گیت فروشگاهی یا همان دزدگیر فروشگاهی بکنند . مجموعه شرکت امنیت کوشا اقدام به فروش انواع گیت فروشگاهی در رشت و لاهیجان , لیبل , تگ دزدگیر لباس , دستگاه خنثی ساز تگ و لیبل در این شهر ها می کند . اگر شما نیز صاحب فروشگاه از هر صنفی هستید مجموعه ما اقدام به فروش و نصب و سپس در صورت نیاز اقدام به تعمیر آن می کند .

گیت فروشگاهی در رشت

گیت فروشگاهی به عبارتی ابزاری است که امروزه در صنف پوشاک بیشتر جا افتاده و طرفدار دارد ولی از این نکته نباید غافل شد دزدگیر فروشگاهی فقط مختص لباس و پوشاک نیست صنف های مختلفی چون داروخانه ها , کتابفروشی ها , کفش فروشی ها , فروشگاه های طلا فروشی و عینک فروشی ها و .. نیز از این سیستم استفاده می کنند و نباید اهمیت این سیستم را در این دسته از اصناف فراموش کرد . البته نوع گیت فروشگاهی در هر فروشگاه با یکدیگر متفاوت است مثلا فروشگاه های لوازم آرایش فروشی باید از گیت فروشگاهی AM استفاده کنند که بازدهی بالاتری دارند می توان سیستم دیگری چون EM را نیز نصب نمود ولی به جهت بالا بودن هزینه توصیه نمی شود چون در چنین فروشگاه هایی سیستم AM خود پاسخدهی مناسبی را دارد .

اگر در شهر رشت و گیلان فروشگاه جدیدی را افتتاح کردید توصیه می کنیم قبل از فروش محصولات خود اقدام به نصب دزدگیر فروشگاهی در فروشگاه خود بکنید تا از این طریق امنیت را به مغازه خود هدیه دهید تا از این طریق هم خیال خود شما از بایت سرقت راحت شود و هم مشتریان بتوانند آزادانه در فروشگاه قدم بزنند و جنس مورد علاقه خود را انتخاب کنند .

جهت خرید گیت فروشگاهی با کارشناسان فروش مرکز امنیت کوشا در تماس باشید . هدف ما کسب رضایت شما مشتریان عزیز است .