قیمت تگ کتاب

قیمت تگ کتاب : قیمت دزدگیر فروشگاهی کتاب فروشی ها یا همان تگ کتاب بسته به تکنولوژی گیت های فروشگاهی متنوع است . استفاده از گیت فروشگاهی امروزه در کتاب فروشی ها نیز زیاد شده است زیرا که کتاب ها چون اکثرا در سایزهای کوچک هستند به سرعت به سرقت می روند جهت جلوگیری از این امر تگ کتاب را به کتاب ها نصب می کنند تا از این طریق جلوی سرقت و یا گم شدن آن ها گرفته شود . در نصب و چساندن یک تگ به کتاب نباید این نکته را فراموش کنیم که کتاب ها چون کاغذی هستند حساس هستند در نصب تگ و دزدیگر فروشگاهی برای آن ها بادی نهایت دقت را کرد .

لیبل ضد سرقت کتاب

به این صورت که لیبل ضد سرقت را بر روی کتاب ها می چسبانند تا از این طریق از سرقت کاب ها جلوگیری شود . و به صورت RF است و سطحی صاف دارد و یا آن را داخل صفحات کتاب ها نصب می کنند یا در جلد کتاب . اکثرا به صورت لیبل کتاب بارکدی است .
برچسب تگ کتاب را علاوه بر اینکه می توان برای انواع کتاب ها با سایزهای مختلف مورد استفاده است برای لوازم التحریر نیز کاربرد دارند . جنس اکثر لوازم التحریرها نیز به مانند کتاب ها از کاغذ است و انتظار می رود که عملکرد مناسبی را با لیبل RF از خود نشان دهد .

قیمت تگ کتاب

 

یکی از مهمترین عواملی که سبب شده است از دزدگیر فروشگاهی یا همان گیت فروشگاهی در کتاب فروشی ها استفاده شود همین کوچک بودن سایز کتاب ها و در آسان بودن دسترسی مشتریان به کتاب ها است . جهت جلوگیری از سرقت از کتاب فروشی ها می توان از دو تکنولوژی گیت فروشگاهی RF و AM بهره برد .
لیبل هایی که برای کتاب فروشی ها استفاده می شود باید ضخیم نباشند تا در زمان نصب و یا جدا کردن آن ها از کتاب هیچ گونه آسیبی به کتاب نزنند . از لحاظ قیمت تگ ها و لیبل های AM به نسبت RF گران تر است .

قیمت تگ کتاب

اما نکته ای که برای تمامی فروشندگان کتاب ها در استفاده از گیت فروشگاهی اهمیت دارد این است که چه نوع برچسب , لیبل , تگ را استفاده کنند . جهت مشاوره در خصوص این امر همچنین اطلاع از قیمت تگ کتاب و انواع گیت فروشگاهی با مشاورین ما در مجموعه شرکت کوشا الکترونیک اکباتان تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم را دریافت کنید .