راه اندازی و نصب گیت فروشگاهی RX در فروشگاه ها

راه اندازی و نصب گیت فروشگاهی RX در فروشگاه ها : دزدگیر فروشگاهی یا همان گیت فروشگاهی امروزه به یکی از مهمترین تجهیزات فروشگاهی در فروشگاه ها تبدیل شده اند که با نصب آن ها در مغازه ها می توان جلوی سرقت سارقین و افراد سودجو را گرفت . امروزه آمار سرقت از فروشگاه ها مخصوصا فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای کاهش یافته است زیرا با نصب گیت ضد سرقت در ورودی فروشگاه ها از خروج غیر مجاز اجناس جلوگیری می شود .

گیت فروشگاهی یا همان گیت ضد سرقت فروشگاهی RX یکی از مدل های تکنولوژی RF است که عرض نسبتا کمتری دارد یعنی نسبت به گیت ضد سرقت DX از عرض کمتری برخوردار است و ابعادی در حدود ۲۵*۱۵۴*۵ سانتی متر دارد . دزدگیر فروشگاهی RX می تواند تگ های سخت را ساپورت کند و از فاصله ی در حدود ۱۳۰ سانتی متری را شناسایی کند . گروه صنعتی کوشا الکترونیک اکباتان نماینده ی انحصاری فروش محصولات گیت فروشگاهی اعم از گیت فروشگاهی DX و گیت فروشگاهی RX در ایران است که شما خریداران محترم می توانید با کارشناسان فروش این مجموعه تماس بگیرید و محصولی اصل با برند RX را خریداری نمایید .

گیت فروشگاهی RX

این نوع از دزدگیرهای مغازه در فروشگاه های بزرگ قبل استفاده است و این توانایی را دارد که با تگ های نرم و سخت و لیبل هایی که از فناوری RF بهره برده اند , کار کند . به طور کل بردهای RF از عمومیت بیشتری در بازار برخوردارند و از بین آن ها نیز تک پایه عمومیت دارد . در عملکرد یک گیت فروشگاهی RF پهنای آنتن تاثیرگذار است . گیت فروشگاهی RX اکثرا عرض های پایین را پشتیبانی می کند . و مانند DX از عمومیت بیشتری برخوردار است .

مشخصات فنی گیت فروشگاهی RX

  • تکنولوژی RF
  • ابعاد در حدود ۲۵*۱۵۴*۵ CM
  • فرکانس کاری در حدود ۱٫۹۵ الی ۴٫۷۵
  • فاصله ی تشخیص آنتن برای لیبل هایی در حدود ۵٫۵ تقریبا ۱۲۰ سانتی متر
  • فاصله ی تشخیص آنتن برای تگ های سخت در حدود ۱۳۰ سانتی متر