قیمت لیبل AM

قیمت لیبل AM : به برچسب ضد سرقت که جنس آن نیز از نوع پلاستیک باشد و جهت حفاظت از اجناس بر روی آن ها نصب می شود لیبل AM است . تکنولوژی این نوع از سیستم ها به گونه ای طراحی شده است که پاسخدهی مناسبی در مقابل اجناس فلزی دارد .

به عبارتی می توان گفت که لیبل ها برچسب های امنیتی هستند که بر روی سطح اجسام می چسبند و کاربردهای گوناگونی نیز دارند و از آن ها جهت حفاظت از کالاها و اجناس فروشگاه ها استفاده می کنند . یکی از پرکاربردترین لیبل ها لیبل am است که در فرکانس ۵۸ کیلوهرتز کار می کند و در حوزه سیستم های ضد سرقت از پر فروشترین لیبل ها است . و اکثرا مورداستفاده در فروشگاه های عطر فروشی , لوزام آرایشی و بهداشتی , داروخانه ها , عینک فروشی ها و … مورد استفاده قرار می گیرد .

کاربرهای لیبل AM

به طور کلی می توان اشاره کرد که طول این دسته از لیبل ها حدود ۴ سانتی متر و عرض آن ها ۱ سانتی متر است که ابعاد و اندازه ی مناسب این لیبل سبب شده است که بیشتر مورد استفا ده قرار بگیرد . این دست از لیبل ها دارای یک بارکد تصنعی هستند که اکثرا به شکل یک بارکد ساده هستند تا یک لیبل ضد سرقت . این دست از لیبل ها طوایای کور و پنهان دارند به همین دلیل از اکمنیت بسیار بالاتری برخوردارند . اگر در خرید یک لیبل سرعت و همچنین قدرت پاسخ دهی برایتان از اهمیت بیشتری برخوردار است پیشنهاد می کنیم لیبل am را خریداری نمایید .

قیمت لیبل AM

مجموعه شرکت امنیت کوشا جهت حفاظت از لیبل AM و همچنین مطمعن بودن خریدار از اصل بودن لسیبل اقدام به درج لوگوی شرکت برر وی لیبل کرده است تا لیبل های بی کیفیت را نتوان با نام این مجموعه به فروش برسانند .

قیمت لیبل AM

Soft tag یا همان لیبل ضد سرقت AM کاربردهای گوناگونی دارد و در انواع و اقسام مختلفی با کرابردهای گوناگون طراحی شده اند که هر کدام قیمت مخصوص به خود را دارند و جز امن ترین لیبل ها شناخته شده اند . و قیمت آن ها از ۲۷۰ تومان گرفته تا … است . جهت کسب اطلاعات بیشتر از قیمت لیبل AM و همچنین نحوه ی خرید لیبل AM و .. با کارشناسان فروش مجموعه امنیت کوشا تماس بگیرید . تا محصولی را خریداری نمایید که در عین اصل بودن بتواند پاسخدهی مناسبی نیز از خود داشته باشد .