قیمت برچسب دزدگیر فروشگاهی

قیمت برچسب دزدگیر فروشگاهی : امروزه تمامی فروشگاه ها از جمله فروشگاه های بزرگ جهت بالا بردن امنیت فروشگاه های خود نیاز دارند که از دزدگیرهای فروشگاهی استفاده کنند . در کل اجناس برای اینکه اجناس در امنیت کامل باشند نیاز است تا از برچسب دزدگیر فروشگاهی استفاده شود و برخی از اجناس چون پوشاک , لوازم التحریر و .. نیاز دارند تا از برچسب دزدگیر فروشگاهی جهت حفاظت از آن ها استفاده شود .

برچسب های امنیتی در مدل های مختلفی تولید می شوند و کارکرد اصلی آن ها این است که وقتی به جنسی وصل می گردند امنیت آن اجناس را بالا می برند و جدا کردن آن ها فقط از طریق دستگاه مخصوص خنثی ساز امکان پذیر است و اگر شخصی قصد سرقت کالایی از فروشگاه را داشته باشد به دلیل وجود برچسب امنیتی نمی تواند این کار را انجام دهند .

ویژگی های برچسب دزدگیر فروشگاهی

برچسب امنیتی با پلمپ اجناس  و یا گارانتی مورد استفاده قرار می گیرد . و با نصب آن ها بر روی اجناس می توان امنیت اجناس فروشگاه ها را از این طریق بالاتر برد .

قیمت برچسب دزدگیر فروشگاهی

ضد جعل بودن

نمی توان برچسب های امنیتی را جعل کرد زیرا در زمان باز شدن آن ها بوگوی مخصوص اجناس قابل رویت است و نمی توان هیچ لوگوی دیگر را به آن چسباند و جعل کرد.

رمز دار بودن

یعنی به این صورت که فقط از طریق دستگاه مخصوص خنثی کننده برچسب آن هم مخصوص به خود ثابلیت باز شدن را دارند .
برچسب های ضد سرقت در قیمت های مختلفی موجود هستند که برچسب کالایی که به آن نصب می شوند و کارکردی که دارند مورد استفاده قرار می گیرند . اگر قصد خرید برچسب دزدگیر فروشگاهی را دارید و نمی دانید کدام دسته از برچسب های امنیتی مناسب کار شما است با کارشناسان فروش مجموعه امنیت کوشا تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم را در این خصوص به دست آورید . زیرا خرید یک برچسب امنیتی نامناسب می تواند عملکرد نامناسبی داشته باشد و نمی توان از آن استفاده کرد و در این صورت هزینه ای که برای خرید آن صرف نمودید هدر خواهد رفت .