نصب گیت فروشگاهی AM و EM

نصب گیت فروشگاهی AM  و EM : کل گیت های فروشگاهی AM با هر نوع مدل و هر شرکت سازنده ای در فرکانس KHz 58 کار می کنند که در این صورت تمام تگ های  AM نیز در این فرکانس به کار گرفته می شوند . در کاربرد این گیت ها نکته قابل توجه این است که گیت ها تداخل گیت های کنار هم با یکدیگر است که بدون دردسر قابل رفع است .

نصب گیت فروشگاهی AM

اگر بخواهیم اساس کار را مورد توجه قرار دهیم اگر دزدگیر فروشگاهی را AM فرض کنیم گیت فروشگاهی A را در نزدیکی گیت فروشگاهی B قرار دهیم و از نظر زمانی , نشر پالس های گیت فروشگاهی A و گیت فروشگاهی B با همدیگر آنچنان متفاوت باشند که در صورتی که گیت فروشگاهی B پالسهای گیت فروشگاهی A را پتلس های قرار گرفته در قسمت بازرسی خود تسیر کند در اینصورت تداخل ایجاد خواهد شد که این تداخل باعث ایجاد صدای آلارم از سوی گیت فروشگاهی B خواهد شد برای اینکه این مشکل رفع شود می بایست هر دو گیت را دقیقا همزمان پالس های خود را منتشر کنند که در اصطلاح به این همزمانی سنکرون می گویند . بر روی بورد دستگاه امکاناتی جهت سنکرون سازی وجود دارد . اکثرا این امکانات موجود بصورت چامپرها و بر روی بورد دستگاه کلید هایی موجود است .

بیشتر بخوانید : نصب گیت فروشگاهی

در کل به این نتیجه می رسیم که ازآنتن تک پایه می توان در این تکنولوژی همانند تکنولوژی RF استفاده کرد .

نصب گیت فروشگاهی EM

گیت فروشگاهی EM بیشتر در اروپا کاربرد دارد و اروپایی ها بیشتر تمایل به نصب این دزدگیر فروشگاهی دارند . فرکانس کاری این گیت فروشگاهی به گونه ای است که معمولا این گیت فروشگاهی بر روی KHz 3 می توان تنظیم کرد . گیت های EM برخلاف تکنولوژی های RF و AM که گیت ها می توانند در حالت تک پایه نصب شوند , اغلب در حالت دو پایه نصب میشود . گیت فروشگاهی EM دارای ابعاد بزرگتر از دو تکنولوژی RF و AM می باشد .

نصب گیت فروشگاهی EM

یکی از مهم ترین ویژگی ویا نکته ایی که در باره تکنولوژی های تگ برچسبی آن می باشد که علاوه بر اینکه آنها کوچک تر می باشند , آنها را می توان چند مرتبه فعال و غیرفعال کرد . یکی از کاربرد های تگ های EM که قبلا هم به آن اشاره کردیم استفاده در کتابخانه هایی می باشد که کتاب را به عنوان امانت می دهند . به طوری که این کتابخانه ها با قرار دادن تگ ها درون شیرازه ی کتاب جاسازی می کند .

قبل از اینکه فردی بخواهد کتاب مورد نظر خود را تحویل بگیرد . مشخصات کتاب توسط متصدی کتابخانه ثبت می گردد . سپس بر روی دستگاه غیر فعال ساز کتاب را قرار داده تا تگ را غیر فعال سازد و در این موقع شخص از گیت عبور می کند . زمانی که کتاب توسط فردی به کتابخانه باز گردانه می شود . بعد از تحویل گرفتن کتاب توسط متصدی کتاب خانه و ثبت مجدد مشخصات کتاب , دوباره کتاب را بر روی دستگاه غیر فعال سازی قرار داده و فعال می کند و کتاب را در قفسه ی مخصوص خود می گذارد .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید