ویژگی های گیت فروشگاهی ای ام

ویژگی های گیت فروشگاهی ای ام : در این مقاله سعی داریم تا شما را با ویژگی های گیت فروشگاهی ای ام بیشتر آشنا کنیم تا اگر قصد خرید این نوع از گیت ها را داشتید بدانید که چه کاربردی دارند . دزدگیر فروشگاهی ای ام به عبارتی مخفف کلمه ی ACUSTO MAGNETIC است و از نام ین نوع از گیت فروشگاهی می توان به تکنولوژی آن پی برد یعنی به این صورت که فرکانس های کاری به کار برده شده در این نوع از تکنولوژی ها صوتی بوده و رنج آن در حدود ۵۸ کیلوهرتز است و فرکانس های کاری به کار رفته در این دسته از گیت های فروشگاهی هزار مرتبه کمتر از گیت فروشگاهی RF است .

ویژگی های گیت فروشگاهی ای ام

ویژگی های گیت فروشگاهی ای ام

چون این نوع از دزدگیرهای فروشگاهی از فرکانس کمتری برخوردارند در برخی موارد به عنوان یک مزیت می توان برای آن ها نام برد و در برخی موارد یک عیب برای این نوع از گیت های فروشگاهی در مقابل گیت فروشگاهی RF اشاره کرد . اگر فرکانس کاری در هر گیتی پایین تر باشد نشان دهنده ی این امر است که نفوذ بر روی فلزات بیشتر می شود و می توان به صراحت اعلام کرد که گیت فروشگاهی ای ام عملکرد بهتری در مقابل با اجناس فلزی به نسبت دزدگیر فروشگاهی RF دارد . و می توان از این گیت ها در فروشگاه های لوازم بهداشتی , آرایشی و موبایل فروشی ها , لباس فروشی ها , طلا فروشی ها , هایپر مارکت ها و .. استفاده کرد .

اما نباید نیز از این نکته غافل شویم که هر چه فرکانس کاری پایینتر می شود این مسئله خود راب یشتر نشان می دهد آن هم این که نویز پذیری در آن ها بیشتر می شود به این علت که تجهیزات و لوازم برقی در رنجی در حدود ۵۸ کیلوهرتز کار می کنند و لی اگر فروشگاه مجهز به لوازمی باشد که در رنجی در حدود ۲ تا ۱۰ مگاهرتز کار کنند در این صورت در کارکرد گیت فروشگاهی ای ام تداخل ایجاد شده و سبب گرفتن نویز پذیری بیشتر از محیط می شود .

مزیت گیت فروشگاهی ای ام

گیت فروشگاهی AM چون در مقابل فلزات از خود عملکرد بهتری به نمایش می گذارد به نسبت گیت RF از مزیت های بیشتر برخوردار است و چون از برق شهری سنکرون سازی می کند مشکل تداخل فرکانسی را ندارد . مزیت دیگر این دسته از دزدگیرهای فروشگاهی این است که در مجاورت با یکدیگر بدون هیچ گونه مشکلی به خوبی کار می کنند . البته این نکته را نیز نباید فراموش کرد که عدم تداخل گیت های تولیدی هر کارخانه با یکدیگر فرق دارد . این نوع از گیت های فروشگاهی از تنوع کمتری به نسبت گیت فروشگاهی RF دارند .

قیمت گیت فروشگاهی ای ام

قیمت گیت های فروشگاهی AM به نسبت RF بیشتر است زیرا چون هم از مزایای بیشتری برخوردارند هم این که پوشش دهی مخصوص خروجی های بزرگتر نیز دارند . تنوع محصول در این نوع از دزدگیرهای فروشگاهی سبب بالا رفتن قیمت آن ها می شود و از لحاظ کارکرد نیز می توان گفت که بهترین عملکرد را از خود نشان می دهند . جهت خرید گیت فروشگاهی ای ام با کارشناسان فروش مجموعه ما یعنی کوشا الکترونیک اکباتان تماس بگیرید .