دزدگیر و گیت فروشگاهی لوازم خانگی

دزدگیر و گیت فروشگاهی لوازم خانگی : استفاده از گیت ضد سرقت امروزه تقریبا در تمامی فروشگاه ها به چشم می خورد یکی از صنف هایی که جدیدا خواستار نصب گیت فروشگاهی شده اند مغازه های لوازم خانگی است که البته قبل از اینکه قیمت دلار بالا رود این روند افزایش چشمگیری داشته با این حال باز هم از سرعت رو به افزایش نصب دزدگیر فروشگاهی در لوازم خانگی کم نشده است .

البته نباید از این نکته غافل شویم که بیشترین هدف از نصب گیت فروشگاهی در چنین فروشگاه هایی به دلیل کم حجم بودن برخی از لوازم خانگی است با اینکه اندازهی کوچکتری دارند ولی قیمت بسیار بالایی نیز دارند به همین دلیل فروشگاه هایی که لوازم ریز آشپزخانه می فروشند بیشتر از گیت فروشگاهی استفاده می کنند . زیرا به دلیل ریز بودن این نوع از وسایل ها در فروشگاه به راحتی به سرقت رفته اند به همین دلیل با نصب دزدیگر مغازه می توان جلوی سرقت افراد سودجو را گرفت .

استفاده از دزدگیر فروشگاهی لوازم خانگی

بسیار پیش آمده است که شما به فروشگاه های لوازم خانگی سر زده باشی این نوع از فروشگاه ها از تنوع کالایی بسیاری برخوردارند که از فنجان ها گرفته تا قابلمه ها و .. که سالن فروشگاه را پرکرده اند به نظر می رسد که این همه شلوغی نیز سبب وسوسه سارقان می شود که جهت جلوگیری از این امر باید ابتدا هر جیز در قفسه ی خود با نظم و ترتیب قرار داده شود و سپس راه کار دیگر این است که اگر فروشنده ای مایل است که لوازم خانگی و کالاهای فروشگاهش جلوی دید باشد می تواند با نصب گیت فروشگاهی لوازم خانگی جلوی گم شدن اجناس و سرقت آن ها را بگیرد .

گیت فروشگاهی لوازم خانگی

بسیار شاهد دوربین های مداربسته در چنین فروشگاه هایی هستیم با اینکه تا حدودی چاره ساز هستند ولی با این حال زیاد نمی تواند کنترل چنین فروشگاه هایی را داشه باشد زیرا اولا برخی از اجناس در این نوع از فروشگاه ها ریز هستند بعد هم اینکه فروشنده گیج می شود که آیا جنسی که دست مشتری است آیا آن را حساب کرده یا نه و مهمتر از همه این که باید همیشه شخصی پای مانیتور باشد تا قبل از خروج افراد همه چیز را کنترل کند که این نیاز به نیروی انسانی دارد که برای صاحب فروشگاه هزینه ی اضافی است .

قیمت گیت فروشگاهی لوازم خانگی

پیشنهاد می کنیم با نصب گیت فروشگاهی کار را برای خود و مشتریان آسان تر کنید زیرا با وجود یک گیت فروشگاهی در فروشگاه صاحب فروشگاه مدام دنیال شما ره نمی افتد و شما نیز در انتخاب اجناس مورد علاقه ی خود موذب نمی شوید و به راحتی می توانید دنبال جنسی باشید که مورد علاقه تان است .

با اتصال لیبل به اجناس فروشگاه خود را ایمن کنید . البته می توانید لنیارد و تگ نیز نصب کنید . آن دسته از اجناسی که دسته محکم و ثابتی دارند مانند سینی ها و قابلمه ها و .. را به وسیله ی لنیارد یک دور با بند آن ها را محکم کرد و تگ ها را می توان به جای سوزنی لنیارد نصب نمود و اطمینان پیدا کنید که تگ فقط به دست خودتان از اجناس جدا می شود . با ایمن سازی فروشگاه خود هم مشتری و هم خود شما احساس امنیت می کنید زیرا مطمعن هستید که تگ ها و لیبل های نصب شده بر روی اجناس فقط در زمان فروش کالاها آن هم به دست خود شما باز و جدا می شوند .

جهت کسب اطلاعات بیشتر از نحوه ی خرید گیت فروشگاهی لوازم خانگی با کارشناسان فروش مجموعه کوشا الکترونیک اکباتان تماس بگیرید . هدف ما کسب رضایت شما مشتریان عزیز است .