گیت فروشگاهی اسپایدر

گیت فروشگاهی اسپایدر , قیمت ، خرید ، فروش ، تعمیرات و آموزش نصب دزدگیر فروشگاهی اسپایدر در تهران : گیت های فروشگاهی امرزوه در همه ی فروشگاه ها مخصوصا فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای بیشتر به چشم می خورند . و اما در این مقاله میخواهیم در مورد گیت فروشگاهی اسپایدر صحبت کنیم . دزدیگر فروشگاهی اسپایدر به مانند دیگر گیت های فروشگاهی کاربردی مشابه دارد با این تفاوت که این نوع از گیت ها اکثرا مناسب برای قوطی ها و جعبه ها هستند و مانند نخی که دور جعبه شیرینی و یا قوطی ها می بندند این گیت نیز همانند این ها داخ بندهای تگ ها قرار می گیرند .

گیت فروشگاهی اسپایدر

نحوه ی کارکرد گیت فروشگاهی اسپایدر

تگ های موجود در فروشگاه اگر از گیت فروشگاهی عبور کند , سبب می شود که گیت آلارم بدهد و و اگر به هر نحوی بندهای تگ بریده شوند تگ در این صورت نیز آلارم می دهد . مزیت این نوع از گیت های فروشگاهی در این است که همزمان می تواند هم تکنولوژی RF و هم AM را پشتیبانی کند .
تگ ضد سرقت اسپایدر دارای دو بند است که دور تا دور جعبه کارتن ها انداخته می شوند و پیش روی تگ ها جمع می گردند و بدون دستگاه خنثی کننده یا همان دستگاه جداکننده که مخصوص این دسته از تگ ها است نمی توان آن را جدا کرد .

قیمت گیت فروشگاهی اسپایدر

اگر شما فروشگاه کیف , کفش , لوازم کادویی ( کادوسرا ) و .. دارید و نیاز بر این می بینید که فروشگاه خود را ایمن کنید بهترین گزینه ی پیش روی شما در انتخاب گیت فروشگاهی همین گیت فروشگاهی اسپایدر است . علاوه بر کارکرد مناسب این نوع از گیت ها از ظاهری شیک برخوردارند که سبب می شوند فروشگاه شما نیز شیک تر به چشم آید .
شما می توانید این محصول را با قیمتی مناسب از مجموعه شرکت کوشا الکترونیک اکباتان که نماینده فروش , تعمیر و نصب انواع گیت های فروشگاهی را دارد خریداری کنید . جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید .