فروش گیت فروشگاهی کهگیلویه و بویراحمد – یاسوج

فروش گیت فروشگاهی کهگیلویه و بویراحمد – یاسوج : اهمیت استفاده از گیتهای فروشگاهی و دزدگیرها بر هیچ کسی پوشیده نیست و همه ی ما می دانیم که با توجه به شرایط نیاز است که از دوربین های مداربسته و گیت های فروشگاهی استفاده کنیم. شهر زیبای یاسوج در جنوب غربی ایران واقع شده است و به عنوان مرکز استان کهگلویه و بویر احمد شناخته می‌شود.یاسوج به لری یاسیچ نیز گفته می شود.

این شهر به عنوان یکی از زیباترین شهرهای ایران است که در منطقه اقلیم سردسیری قرار دارد و هوای آن تقریباً معتدل روبه سرما می باشد؛ خوشبختانه در این شهر زیبا که دارای آب و هوای بسیار لذت بخش بوده و میزان برف و باران هم زیاد است از منابع آب کافی برخوردار می باشند. این شهر به علت مکان های دیدنی و زیبایی که دارد هر ساله مسافران زیادی را جذب خود می کند . همچنین وجود سوغاتی های مختلف و گوناکون در این شهر سبب شده است که یاسوج مجهز به بازارهای سنتی و لوکس امروزی باشد . وجود مسافران زیاد در این شهر فروشندگان را بر آن می دارد که فروشگاه خود را مجهز به سیستم امنیتی یا همان گیت فروشگاهی بکنند تا خریداران با خیالی آسوده در فروشگاه قدم بزنند .

مرکز امنیت کوشا علاوه بر نمایندگی فعال در تهران اقدام به نمایندگی فعال فروش انواع گیت های فروشگاهی در اکثر شهرهای ایران کرده است که کهکولیه و بویراحمد و شهر یاسوج نیز یکی از آن ها است . اگر شما نیز صاحب فروشگاه هستید و میخواهید فروشگاه خود را مجهز به سیستم امنیتی بکنید با مشاورین ما در این مرکز تماس بگیرید .

نصب دزدگیر و گیت فروشگاهی کهگیلویه و بویراحمد – یاسوج

با توجه به این زیبایی ها هر سال افراد زیادی چمدان هایشان را می بندند و به سوی شهر زیبای یاسوج حرکت می کند و طبیعی است که در فصول سال مخصوصاً بهار و تابستان میزبان عده زیادی از مسافران و گردشگران باشد.

با توجه به مناطق گردشگری زیاد این شهر زیبا فروشگاها و مغازه های زیادی دایر شده‌اند تا بتوانند به نیازهای این جمعیت زیاد پاسخ بدهند، اگر در ایام عید نوروز به یاسوج سفر کرده باشید قطعاً می بینید که در روز مخصوصاً در ساعات شبانه مغازه ها و فروشگاه ها مملو از مشتری می باشد.

در این شرایط فروشندگان به خوبی قادر نیستند که کنترل و نظارت را انجام بدهند به همین جهت تصمیم می‌گیرند تا از محصولات امنیتی و حفاظتی برای فروشگاه ها استفاده نمایند . فروشندگان دیگر نیاز نیست خود را به دردسر بیندازند زیرا با یک تماس تلفنی با مجموعه پارسا گیت می توانند تمامی مشاوره های لازم را در خصوص خرید انواع گیت فروشگاهی و لوازم جانبی آن اعم از تگ , لیبل و .. در یافت نمایند . همچنین به علت حضور مجموعه ما در این شهر صاحبان فروشگاه ها می توانند حضوری نیز در مرکز ما حاضر شوند تا تمامی اطلاعات لازم را در خصوص دزدگیر فروشگاهی دریافت نمایند .

گیت فروشگاهی کهگیلویه و بویراحمد

گیت فروشگاهی کهگیلویه و بویراحمد

امنیت در هر فروشگاهی به عنوان یک ضرورت شناخته می شود و وجود آن الزامی است. در شهرهای بزرگ با توجه به وجود سیستم های امنیتی میزان آمار سرقت ها با کاهش خوبی روبرو شده است و به صورت کلی در برخی از شهرها دیده می شود که آمار سرقت در این مراکز تقریباً به صفر رسانده شده است. اگر شما در شهر زیبای یاسوج و استان کهگیلویه و بویر احمد زندگی می‌کنید و به دنبال انتخاب یک سیستم دزدگیر فروشگاهی مناسب برای فروشگاه تان هستید ما به شما توصیه می‌کنیم با مرکز امنیت کوشا تماس گرفته و سیستم مورد نظر خود را سفارش بدهید.

البته شما می توانید در این استان نیز در دفتر مرکزی حضور پیدا کنید و سیستم مورد نظرتان را سفارش بدهید؛ بارها گفته‌ایم که پیش از انتخاب هر نوع سیستمی بهتر است با فروشندگان و کارشناسان شرکت ما مشورت هایی داشته باشید تا آنها بتوانند بهترین ها را به شما پیشنهاد بدهند.

خدمات پارسا گیت در استان کهگیلویه و بویراحمد

  • دزدگیر و گیت فروشگاهی یاسوج
  • دزدگیر و گیت فروشگاهی دو گنبدان
  • دزدگیر و گیت فروشگاهی دهدشت
  • دزدگیر و گیت فروشگاهی سی سخت
  • دزدگیر و گیت فروشگاهی سوق
  • دزدگیر و گیت فروشگاهی پتاوه
  • دزدگیر و گیت فروشگاهی گراب سفلی
  • دزدگیر و گیت فروشگاهی چیتاب
  • دزدگیر و گیت فروشگاهی قلعه رئیسی
  • و….

قیمت گیت فروشگاهی در یاسوج

قیمت گیت های فروشگاهی : گیت فروشگاهی انواع مختلف دارد و هر گیت قیمت مخصوص به خود را دارد همچنین بسته به مواد اولیه که در ساخت انواع گیت های فروشگاهی به کار می رود نیز قیمت ها از یکدیگر متفاوت است . باتوجه به اینکه گیت های فروشگاهی دارای اقلام مختلفی هستند نمی‌توان یک قیمت واحد برای آنها عنوان کرد البته با در نظر گرفتن شرایطی که این امروزها در بازار حاکم شده است برای اینکه بتوان از قیمت های بروز محصولات امنیتی و حفاظتی آگاه شد نیاز است که با شرکت تماس بگیرید.

امکان دارد گیتی فقط مختص بوتیک باشد و گیت دیگری هم مخصوص لباس و هم مخصوص هایپرمارکت و دیگر لوازم جانبی باشد پس هر دزدگیر فروشگاهی کارکرد مخصوص به خود را دارد که با دیگری متفاوت است .

شرکت ها با وجود فناوری و تکنولوژی های جدید جنس ها و کالاهای مختلفی را روانه بازار نموده اند و در این رابطه شرکت ما با سابقه کاری موفق و تجربه هایی که توانسته است طی این سالها به دست بیاورد اقدام به فروش و نصب انواع گیت فروشگاهی کرده است یعنی ما پیش از این که محصول را به شما بفروشیم شرایط فروشگاه شما را بررسی کرده و نوع کالایی را که شما به مشتریانتان عرضه میکنید را نیز در نظر می گیریم و سپس با بررسی موارد دیگری همچون اندازه درب ورودی فروشگاه شما و دزدگیرهای فروشگاهی مجاورت آن و غیره اقدام به پیشنهاد عالی برای شما می نماییم.

در واقع ما سیستمی را به شما معرفی می کنیم که شما بتوانید به بهترین شکل ممکن کارآیی آن را دریافت کنید و از همه مهمتر ما شما را تنها نخواهیم گذاشت حتی پس از اینکه محصول را از شرکت ما خریداری کرده‌اید خدمات پس از فروش نیز شامل شما می شود و حتی پس از نصب اگر با مشکل یا اختلال روبرو شدید میتوانید از شرکت و متخصصان کمک بگیرید.

همانظور که می دانید که فروش محصول توسط پارساگیت به عنوان آخرین مرحله به شمار نمی رود و به عنوان شروع راه برای ماست با توجه به اینکه اصلی ترین هدف ما جلب رضایت مشتریان عزیز می باشد.