قیمت گیت فروشگاهی سیگما

قیمت گیت فروشگاهی سیگما , هزینه نصب دزدگیر فروشگاهی SIGMA : گیت فروشگاهی AM برندهای مختلفی دارد که گیت فروگشاهی سیگما نیز یکی از آن ها است . قیمت این نوع از گیت ها نیز بسته به نوع استفاده از آن و کاربردش با یکدیگر متفاوت است . دارای دو آنتن و یک باکس است که بسته به موقعیت فروشگاه و نوع کاربرد گیت در تک آنتن و یا چند آنتن مورد استفاده قرار می گیرند .

قیمت گیت فروشگاهی سیگما

سیستم ضد سرقت سیگما یا همان گیت فروشگاهی سیگما که با میدان مغناطیسی و تکنولوژی AM عرضه شده و کاربردهای گوناکونی دارند . قیمت گیت های فروشگاهی به نسبت دیگر دزدگیر ها که با سیستم RF کار می کنند به نسب بالاتر است . ولی از لحاظ کاربرد و کارایی از محدودیت های کمتری برخوردارند .
گیت فروشگاهی سیگما به دلیل استفاده از تکنولوژی AM می توان از آن ها در فروشگاه های مختلف اعم از گیت فروگشاهی عینک فروشی , فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی , طلافروشی ها , بدلیات فروشی ها , داروخانه ها , ساعت فروشی ها و .. استفاده کرد یعنی به طور کل می توان آن ها را در جاهایی که نویز دارند و یعنی نمی توان از سیستم RF استفاده کرد مناسب هستند .

نصب دزدگیر فروشگاهی سیگما

گیت فروشگاهی سیگما از یک یا چند آنتن و یک باکس کنترل تشکیل شده است . طریقه ی نصب گیت فروشگاهی به این صورت است که در ابتدای نصب باکس را به برق بزنید ( به برق وصل کنید ) . جهت کاهش نویز بهترین چاره کار این است که از محافظ های لوازم برقی استفاده کنید . آنتن ها را به کانکتور که اکثرا به رنگ سبز است وصل نمائید . پس از اینکه باکس روشن شد از طریق کنترل جعبه دستگاه عدد ۹۵ را انتخاب نموده و وارد منو و زیر مجموعه ی دستگاه شوید . از این طریق می توانید حساسیت کانال ها را تعیین کنید سپس با فشردن دکمه ی پاور بر روی ریموت کنترل بر روی منوی دوم و یا اول شوید از این طریق می توانید دیگر تنظیمات دستگاه را انجام دهید .

همانطور که در قسمت بالایی مقاله اشاره شد قیمت گیت فروشگاهی سیگما به نسبت دیگر گیت های فروشگاهی که با سیستم RF کار می کنند بیشتر است .

تکونولوژی این گیت متعلق به فنلاند است و در چند سال اخیر این نوع از گیت ها بومی سازی شده اند . و همین امر سبب شده است که تا حدودی از قیمت ها کاسته شود یعنی هزینه های اضافی گمرکی و حمل و نقل در این میان از بین رفته است . بردهای به کار رفته در این گیت ها و همچنین تکنولوژی های آن فنلاندی است و آنتن های به کار رفته در آن تولید داخل است . متاسفانه برخی از فروشندگان با اغراق تمام اعلام می کنند که کل سیستم وارداتی است که در حقیقت این امر صحت ندارد .

قیمت گیت فروشگاهی سیگما

قیمت گیت فروشگاهی سیگما

قیمت گیت فروشگاهی سیگما علاوه بر اینکه زیاد بالا نیست مهمتر اینکه این گیت یک برند آزموده شده است و تمامی کارایی های این سیستم به اثبات رسیده است .
از مهمترین مزایای اسن نوع از گیت ها می توان به متنوع بودن آنتن آن اشاره کرد . که تقریبا با هر سلیقه ای سازگاری دارد . در ضمن قیمت آن ها متفاوت تر از هم دیگر است ولی با این همه این نوع از گیت ها با دارا بودن آنتن قوی و گران قیمت مناسب تر و پایینتری به نسبت نمونه های دیگر گیت فروشگاهی دارد . از این نوع از گیت ها یم توان به عنوان دزدگیر لوزام آرایشی , دزدگیر ساعت , و دزدگیر لوازم خانگی و .. استفاده کرد .
نوع آنتن به کرا رفته در آن ها تعیین کنده ی پوشش فاصله های متفاوت است . این دسته از گیت ها از این توانایی برخوردارند که در فروشگاه های بزرگ و بالای ۲ متر و همچنین ورودی های عریض را پوشش دهند .
باکس سیگما همچنین این توانایی را دارد که به تنهایی از عهده ی یک آنتن باریک نیز برآید که یک مزیت ویژه برای آن دسته از فروشگاه هایی است که تقریبا با مشکل کمبود جا مواجه اند . همچنین دارای مدل های مختلفی هستند .

مزایای گیت فروشگاهی SIGMA

  • مجزا به ریموت های کنترل دار برای اعمال تنظیمات
  • دارا بودن LCD های گرافیکی
  • متنوع بودن اتصال پایه ها به کنترل وابسته به موقعیت های فروشگاه
  • مجهز به تنظیمات خودکار و پیشرفته
  • مورد استفاده در فروش های غیرنقدی ( از کد فعال سازی یک ماه و مادام العمر برخوردارند )
  • از قابلیت ساپورتی در حدود ۴ آنتن
  • استفاده از باکس مجزا و کنترل جدا گانه
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید