تجهیزات امنیتی فروشگاه

تجهیزات امنیتی فروشگاه : لوازم امنیتی متشکل از دوربین های مداربسته , تگ امنیتی , گیت فروشگاهی , دی وی آر و .. هستند که وجود آن ها در هر فروشگاهی به منزله امنیت آن مکان است . در این بین گیت فروشگاهی در بین انواع تجهیزات امنیتی , امنیت بالاتری به نسبت دیگر تجهیزات دارد و امروزه کاربردهای زیادی در فروشگاه های مختلفی دارد و اکثرا در تمامی فروشگاه ها وجود یک گیت فروشگاهی الزامی است و به چشم می خورد .

این دسته از گیت ها دارای نوعی آنتن هستند که از خروج غیر مجاز اجناس از مغازه ها جلوگیری می کنند و سریعا سرقت را به صاحب فروشگاه اطلاع می دهند . عملکردهای خاص یک گیت فروشگاهی سبب شده است که کارکردها و کاربردهای گوناگونی در فروشگاه ها داشته باشند و آنتن گیت ها طوری طراحی شده اند که از خروج بدون مجوز اجناس از فروشگاه ها جلوگیری می کنند .

تجهیزات امنیتی فروشگاه

جنس این دسته از گیت ها اکثرا از پلاستیک است و بر روی لباس ها و دیگر اجناس فروشگاه ها نصب می شوند و به این صورت که هیچ کس جز صاحب فروشگاه نمی تواند تگ ها و لیبل ها را از روی اجناس جدا کند آن هم توسط دستگاه مخصوص جدا کننده ( خنثی ساز تگ و لیبل ) امکان پذیر است . استحکام لیبل ها و تگ ها به گونه ای است که حتی سارقان با تجربه نیز نمی توانند آن ها را بدون دستگاه جدا کننده خنثی کنند و یا از کار بیندازند . به دین ترتیب نتیجه می گیریم که در بین انواع تجهیزات امنیتی گیت فروشگاهی از امنیت بالاتری برخوردار است و به عنوان یک سیستم امنیتی امرزوه کاربردهای گوناگونی در انواع فروشگاه ها دارد .

تجهیزات امنیتی فروشگاه چیست ؟

دزدگیر لباس یا گیت فروشگاهی در فروشگاه های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد و به عنوان یک سیستم هوشمند امنیتی بر روی اجناس و یا لباس های فروشگاه ها نصب می گردد و اساس کار این دسته از گیت های فروشگاهی با دزدگیر ها فرق دارد و روی این نوع از سیستم ها یک جداکننده , یک آنتن , خنثی ساز تگ وجود دارد .

مجموعه شرکت امنیت کوشا یک مجموعه فعال در زمینه ی فروش انواع گیت های فروشگاهی و تجهیزات مربوط به سیستم های گیت فروشگاهی است و نمایندگی های فعال در سراسر کشور عززیزمان ایران دارد که اقدام به پخش انواع دزدگیر فروشگاهی و .. می کند . جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش مجموعه امنیت کوشا تماس بگیرید .