قیمت پایه دزدگیر موبایل

قیمت پایه دزدگیر موبایل : استند دزدگیر موبایل یا پایه دزدگیر موبایل جهت حفاظت از تلفن های همراه در فروشگاه های موبایل فروشی مورد استفاده قرار می گیرد . کاربرد این سیستم به این صورت است که موبایل بر روی آن چسبانده می شود و در صورت جداسازی موبایل از آن شروع به زدن آلارم می کند . اگر شخصی قصد برداشتن موبایل را داشته باشد پایه ضد سرقت موبایل شروع به زدن زنگ هشدار می کند و از این طریق مطلع می سازد که موبایل برداشته شد . استند دزدگیر موبایل علاوه بر محافظت از موبایل می تواند از اجناسی چون تبلت , لپ تاپ و .. مورد استفاده قرار گیرد .

دزدگیر موبایل فروشگاهی

همچنین پایه دزدگیر موبایل سبب بالا رفتن ایمنی موبایل می شود یعنی احتمال افتادن تلفن هماره از دست خریداران وجود ندارد زیرا با نصی آن بر روی میز مشتری می تواند سیستم را چک کند و در صورت تمایل آن را خریداری نماید . باطری این دسته از سیستم ها دارای ذخیره ی انرژی بالیی هستند و می توانند باطری را به مدت چند ساعت شارژ نگه دارند و رد صورت تمام شدن باطری موبایل آن را شارژ می کنند .

قیمت پایه دزدگیر موبایل

نصی این سیستم در فروشگاهی راهی مطمعن جهت جلوگیری از گم شدن سیستم ای تلفن همراه در فروشگاه ها است . پایه تلفن همراه یا همان پایه دزدگیر موبایل داخل خودروها به عنوان محافظت از گوشی های تلفن همراه مورد استفاده قرار می گیرد . اگر اتصال تلفن همراه به پایه دزدگیر قطع شود آلارم به صدا در می آید . استفاده از این وسیله سبب شده است که سرقت از چنین فروشگاه هایی به کمترین حد خود برسد مخصوصا در فروشگاه های بزرگ موبایل فروشی در تهران و دیگر شهرهای بزرگ .

قیمت پایه دزدگیر موبایل

قیمت این سیستم امنیت فروشگاهی نسبت به کارایی که دارد بسیار مناسب است و بر حسب مقاموت و ایستایی که دارد خرید آن بسیار مقرون به صرفه است . همچنین برخی از این سیستم ها می توانند موبابل و تبلت ها را نیز شارژ نمایند که قیمت آن ها با دیگر سیستم های پایه دزگیر موبایل متفاوت است .

اگر قصد خرید استند دزدگیر موبایل را دارید و اما نمی دانید کدام نوع مناسبی فروشگاه شما است با کارشناسان فروش امنیت کوشا تماس بگیرید تا مشاوره های لازم را در مورد خرید این نوع از محصولات دریافت نمایید . هدف اصلی مجموعه ما کسب رضایت شما مشتریان عزیز است .