تنظیم حساسیت دزدگیر لباس

تنظیم حساسیت دزدگیر لباس : برای تنظیم نمودن حساسیت دزدگیر لباس بید به این نکته توجه کرد که باید بر طبق فرکانس هر دستگاه تنظیمات را انجام داد یعنی بر طبق فرکانس کاری هر دستگاه باید تنظیمات مربوط به آن انجام گیرد . و مهمتر از همه آن که فاصله بین آنتن های گیت فروشگاهی باید نیز رعایت شود و مهمتر از همه این که در زمان نصب باید به فاصله ی آنتن های گیت فروشگاهی از فروشگاه مجاور نیز باید دقت کرد . که اگر آنتن های گیت فروشگاهی از مقدار تعیین شده و استاندارد خارج شود عملکرد نامناسبی از خود به نمایش می گذارند که در کارکرد یک گیت فروشگاهی خلل ایجاد می کند .

همچنین در زمان نصب گیت فروشگاهی باید به نویز موجود در فضا و محیطی که قرار است گیت فروشگاهی نصب شود دقت کرد . برای بررسی نمودن عملکرد نویزها باید تمامی لوازم برقی و دستگاه های متصل به برق را روشن نمایید . این روش کمک خواهند کرد تا در بدترین حالت ممکن نیز بتوانید حساسیت گیت فروشگاهی را امتحان کنید .

تنظیم حساسیت دزدگیر لباس

تنظیم حساسیت گیت فروشگاهی لباس

اگر در فروشگاه از لامپ های LED و یا از تلوزیون استفاده می شود باید این سیستم ها حداقل ۲ متر از آنتن ها فاصله داشته باشند , در غیر این صورت گیت عملکرد نامناسبی از خود نشان می دهد و دچار اختلال می شود . تنظیم حساسیت دزدگیر لباس چندان هم کار پیچیده ای نیست ولی آسان هم نیست اگر با نحوه ی نصب گیت فروشگاهی و تنظیم حساسیت دزدگیر لباس آشنایی کافی ندارید با متخصصین مجموعه امنیت کوشا تماس بگیرید تا علاوه بر کسب اطلاعات لازم در زمینه ی انواع گیت های فروشگاهی بتوانید گیت دلخواه خود را خریداری کرده و در صورت نیاز مشاورین و مهندسین این مجموعه اقدام به نصب دزدگیر لباس در فروشگاه شما خواهند کرد . جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید .