قیمت لیبل RF

قیمت لیبل RF : یکی از اجزای اصلی و ملزومات یک سیستم ضد سرقت فروشگاهی یا همان گیت فروشگاهی همین لیبل RF است که در انواع مختلف و با کاربردها و کارایی های گوناگون در بازار موجود است . از این گیت با نام هایی چون برچسب دزدگیر , برچسب گیت فروشگاهی یا همان سیستم ضد سرقت فروشگاهی و .. نام برده می شود که عملکرد این دسته از گیت ها به این صورت است که باید بر روی اجناس غیر فلزی چسبانده شوند و به این صورت عمل می کنند که به محض خروج از گیت فروشگاهی شروع به زدن آلارم می کنند .

یعنی حتی اگر فردی قصدش سرقت اجناس نباشد ولی لیبل RF بر روی اجناس نصب شده باشد در زمان خروج جنس از فروشگاه شروع به زدن رنگ می کند و از این طریق فروشندگان را مطلع می سازد .

قیمت لیبل RF

اجزای لیبل RF

فهرست مطالب

 مدارات الکتریکی و کاغذ پشت چسب دار از اجزای اصلی این دسته از گیت های فروشگاهی است . تنوع محصولات در این دسته از لیبل ها به گونه ای است که مورد استفاده در تمامی فروشگاه ها علی الخصوص هایپرمارکت ها است . و تنوع محصولات این دسته از لیبل ها به این صورت است که در سه نوع پارچه ای , شیشه ای و کاغذی موجود هستند که همه ی این ها نیز کاربردهای مخصوص به خود را دارند و از آن ها در فروشگاه های متنوعی استفاده می شود .

قیمت لیبل RF

اما اگر بخواهیم در مورد قیمت لیبل RF  و خنثی کننده RF سخن بگوییم باید در ابتدا اشاره کنیم که قیمت یک لیبل فروشگاهی به این بستگی دارد که جنس آن از چیست و اندازه ی آن چقدر است و اینکه لیبل از نوع کاغذی , شیشه ای و پارچه ای باشد همه و همه در قیمت یک لیبل RF تاثیر گذار است . فرکانس کاری در این دسته از سیستم های ضد سرقت فروشگاهی ۸٫۲ Mhz است . ولی در برخی از لیبل ها سایز از ۴٫۴ یا ۵٫۵ دارند . اما اگر فرکانس کاری در این دسته از سیستم ها پایین باشد قیمت نیز به همان صورت بالاتر است .

جهت اطلاع بیشتر از قیمت لیبل rf و همچنین خرید تگ و لیبل RF با کارشناسان فروش مجموعه امنیت کوشا تماس بگیرید و همچنین راهنمایی های لازم را در مورد نحوه ی خرید محصول و .. به دست آورید . هدف اصلی مجموعه ما رضایت شما مشتریان و خریداران عزیز است .