خنثی کننده لیبل AM

خنثی کننده لیبل AM : حتما این نکته را می دانید که در زمان خرید یک گیت فروشگاهی باید حتما خنثی کننده ی آن نیز خریداری شد تا در زمان فروش جنس لیبل را از اجناس جدا کرده و تحویل خریدار داد . خنثی کننده ی لیبل AM نیز مورد استفاده جهت سوزاندن لیبل های امنیتی و همچنین خنثی کننده ی آن هستند که باید دز زمان فروش یک دزدگیر فروشگاهی خریداری گردند زیرا بدون وجود یک خنثی کننده اصلا گیت فروشگاهی معنا ندارد چون از طریق این دستگاه تگ ها و لیبل ها از اجناس جدا می شوند .

کاربرد خنثی کننده لیبل AM

 

این نوع از خنثی کننده ها در مدل های گوناگون و با امکانات و قدرت های متنوعی در بازار موجود هستند . از مهمترین تفاوت های این نوع از خنثی کارایی آن ها با مگنت تگ است . یعنی به این صورت که تگ های سخت مانند تگ گلفی را به صورت فیزیکی می توان جدا کرد ولی در مورد سوزاندن لیبل های امنیتی و خنثی کننده ها این کار یعنی کار جداسازی به صورت امواج و فرکانسی صورت می گیرد . در برخی دیگر از مدل ها جهت سوزاندن لیبل های امنیتی , خنثی کننده ها با صدای روشن شدن چراغ و صدای بوق به کاربرن اعلام می کند که سوختن و خنثی کردن لیبل امنیتی با موفقیت تمام انجام شد .

خنثی کننده لیبل AM

خنثی کننده های لیبل ها یک مزیت ویژه ی دیگر نیز دارند آن هم این که برخلاف مگنت ها از فرکانس های کاری گوناگونی برخوردارند و مناسب برای انواع لیبل am و لیبل RF هستند . پس همیشه قبل از خرید یک گیت فروشگاهی به این نکته مهم توجه کنید که باید در زمان خرید گیت فروشگاهی خنثی کننده ی مخصوص آن را نیز باید خریداری کنید زیرا بدون وجود یک خنثی کننده گیت فروشگاهی به تنهایی پاسخگو نیست .

فیلم غیرفعال کردن تگ دزدگیر لباس

مجموعه شرکت کوشا الکترونیک اکباتان نمایندگی فروش انواع گیت فروشگاهی , دزدگیر لباس , دزدگیر پوشاک و از جمله انواع خنثی کننده ها از خنثی کننده ی لیبل و تگ AM گرفته تا خنثی کننده RF را دارد . جهت خرید و همچنین مشاوره های لازم در خصوص انواع گیت فروشگاهی با کارشناسان فروش این مجموعه تماس بگیرید و مشاوره های لازم را دریافت کرده و سپس اقدام به خرید محصول نمایید .

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص گیت فروشگاهی , دزدگیر مغازه , دزدگیر پوشاک , انواع خنثی کننده و.. با ما در تماس باشید . همچنین این مجموعه اقدام به نصب و در صورت نیاز تعمیر انواع گیت فروشگاهی می کند .