دستگاه آلارم لباس

دستگاه آلارم لباس : دستگاه آلارم لباس یا همان تگ دزدگیر فروشگاهی که در ین مصرف کنندکان به نام پک نیز شناخته شده است. به سیستمی گفته می شود که از مواد پلاستیکی ساخته شده است . تگ AM دارای فریت است اما تگ RF از خازن و سیم پیچ ساخته شده است . دستـگاه آلـارم پوشاک با نام های تگ امنیتی , تگ آلارم لباس , تگ ضد سرقت لباس و … شناخته شده است .

دستگاه آلارم لباس با متصل شدن به اجناسی چون عینک , لباس , بطری یا هر اجناسی دیگری سبب پیشگیری از سرقت می شود . به این صورت که در زمان عبور محصول از آنتن یا گیت دزدگیر فروشگاهی در این صورت تگ سبب بوق زدن گیت می شود. و فروشنده در این موقع از سرقت و یا خروج اجناس بدون مجوز از مغازه مطلع می شود و می تواند به سرعت جلوی این کار را بگیرد .

دستگاه آلارم لباس

فروشندگان و صاحبان فروشگاه ها اگر به فکر امنیت و آسایش خود هستند. باید تمامی اجناس و کالاهای فروشگاه خود را مجهز به تگ و لیبل کنند تا از این طریق هم جلوی سرقت و هم گم شدن اجناس را بگیرند .

قیمت دستگاه آلارم لباس

قیمت دستگاه آلارم لباس بسته به نوع تگ و همچنین کاربرد آن و جنس آن دارد. زیرا تگ ها درانواع مختلفی چون تگ گریف , تگ صدفی , تگ گلفی هستند و هر کدام کاربردهای مختلفی دارند. و مورد استفاده در فروشگاه های مختلفی هستند . به همین ترتیب قیمت گیت فروشگاهی با دیگر سیستم دزدگیر فروشگاهی متفاوت است .

مجموعه پارسا گیت – شرکت امنیت کوشا با دار بودن تجربه چند ساله در فروش انواع گیت فروشگاهی , دستگاه آلارم پوشاک , انواع لیبل ها , دستگاه تگ باز کن و .. اقدام به فعالیت می کند . همچنین متخصصین و مهندسین این مجموعه اقدام به نصب , تعمیر گیت فروشگاهی و در صورت نیاز به جابه جایی می توانید با ما تماس بگیرید. و مشاوره های لازم را در خصوص خرید , فروش گیت فروشگاهی , نصب و .. دریافت کنید .