سیم بندی آنتن گیت فروشگاهی گاندو

سیم بندی آنتن گیت فروشگاهی گاندو : کفی آنتن های گیت فروشگاهی گاندو با قطر مناسب به صورت لیزر شده با شیارهایی مناسب طراحی شده اند . اگر بخواهیم در مورد سیم بندی گیت فروشگاهی گاندو صحبت کنیم باید به این نکته مهم اشاره کنیم که پروفیل ها باید از کیفیت و ظرافت خاصی برخوردار باشند تا بتوانند در سیم بندی این نوع از آنتن ها از پاسخ دهی مناسب تری برخوردار باشند .

در این مقاله می خواهیم در مورد سیم بندی آنتن گیت فروشگاهی گاندو صحبت کنیم . اصل مطلب در اینجا نحوه ی سیم بندی آنت های گیت فروشگاهی است که همانگونه که مستحضر هستید در آنتن های گیت فروشگاهی سیم بنید های مختلفی را داریم که در اینجا می خواهیم سیم بندی آنتن های فرستنده را تا حدودی شرح دهیم .

نحوه ی سیم بندی آنتن گیت فروشگاهی گاندو

در آنتن های فرستنده اکثرا از تک سیم استفاده می شود که قطعات گیت فروشگاهی گاندو با ظرافت و استحکام مناسب طراحی و ساخته شده است . اگر به حفره های گیت گاندو دقت کنید متوجه می شوید که به ما این امکان را می دهد که سیم بندی را با صفر یعنی با صفر و هشت و با انواع سیم بندی ها می توانیم از این گیت استفاده کنیم .

سیم صفر یا همان سیم فرستنده اکثرا با رنگ های خنک طراحی شده اند به این صورت که ابتدا از داخل شیارها عبور داده می شود و تا انتهای گیت امتداد می یابد یعنی ( یک دور از قست بالا می زند ) و در آخر به قسمت پایین تر انتقال داده می شود و یک برد فرستنده در این گیت نصب می شود و کفی در سرجای خود بسته می شود .

مشخصات آنتن های گیت فروشگاهی گاندو

مشخصه ی اصلی گیت فروشگاهی گاندو درپوش رنگ کوره ای است که تمامی اجزا در آن لیزر شده و لوگوی گاندو که نشان دهنده ی اصالت و کیفیت کالا است . یک نکته مهم در مورد سیم بندی آنتن گیت فروشگاهی کلدی آنتن ها است که پلکسی های لیزر شده با کیفیت که داخل لایه زیری جای تبعیه LED برای روشنایی ابتدایی آنتن ها پیش بینی شده است . که طبق سفارش همکاران و مشتریان در رنگ های مختلف تولید و عرضه می گردد . جهت آموزش بیشتر و همچنین کسب اطلاعات بیشتر از نحوه نصب گیت فروشگاهی با کارشناسان فروش و مشاورین و متخصصین ما در مرکز امنیت کوشا تماس بگیرید .