قیمت دستگاه لباس

قیمت دستگاه لباس : سیستم گیت فروشگاهی با نام های دزدگیر پوشاک , دستگاه لباس , دزدگیر فروشگاهی و ..  شناخته شده است و امروزه به یکی از پرکاربردترین سیستم های امنیتی در دنیا تبدیل شده است . حفظ کالاهای موجود در فروشگاه و امنیت فروشگاه از مهمترین وظایف یک گیت فروشگاهی است که لازم به ذکر است که هر فروشگاهی گیت مخصوص به خود را دارد که تگ و لیبل نیز از ملزومات آن هستند و مهمتر از همه این که بعد از نصب تگ ها بر روی اجناس باید به وسیله ی دستگاه جدا کننده یا همان دستگاه خنثی ساز از اجناس فروشگاه جدا شوند .

قیمت دستگاه لباس

سیستم دزدگیر پوشاک یا گیت فروشگاهی کارکرد های گوناگونی دارند و به سه نوع AM , EM , RF دسته بندی می شود که هر کدام کارکردهای مخصوص به خود را دارند و مورد استفاده در فروشگاه های مختلف هستند . اما سوالی که پیش می آید این است که تگ و لیبل باید در کجا قرار بگیرند ؟ یا دستگاه گیت فروشگاهی باید در کجای فروشگاه گذاشته شود تا بتواند عملکرد بهتری داشته باشد ؟ در پاسخ باید گفت که تگ ها و لیبل ها ( لیبل ها به نسبت تگ ها ظریف تر هستند ) به کالاهای فروشگاه وصل می شوند و در زمان فروش اجناس توسط دستگاه جدا کننده خنثی می شوند . اما دستگاه گیت فروشگاهی یا همان دستگاه لباس اکثرا در خروجی و یا ورودی فروشگاه ( در برخی از فروشگاه ها درب ورودی و خروجی یکی است ) نصب می گردد و اگر به هر علتی جنسی از فروشگاه بدون مجوز خارج شود در این صورت شروع به زدن آلارم و زنگ هشدار می کند .

قیمت دستگاه لباس

قیمت یک دستگاه لباس بسته به نوع آن و کاربرد آن و از همه مهمتر مواد اولیه به کار رفته در تولید آن بستگی دارد این که گیتی که خریداری می کنید شاید از نوع بهترین گیت فروشگاهی باشد و کاربردهای گوناگونی داشته باشد ولی شاید مواد اولیه به کار رفته در آن بی کیفیت باشد و تنها با یک بار استفاده نیاز به تعمیر داشته باشد و یا به کل خراب شود برای اینکه شما بدانید چه نوع محصولی مناسب فروشگاه شما است و بهترین سیستم است و مهمتر از همه این که قیمت مناسبی داشته باشد با کارشناسان فروش امنیت کوشا تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم را در مورد نحوه ی کارکرد دزدگیر فروشگاهی , نوع گیت فروشگاهی مخصوص فروشگاه شما و قیمت مناسب در حین این که کاربرد گوناکونی داشته باشد به شما ارائه دهند .