گیت هوشمند فروشگاهی

گیت هوشمند فروشگاهی : طبق گزارش های اعلام شده سرقت از فروشگاه ها در چند سال گذشته رشد بی سابقه ای داشته است. و علت آن نیز امن نبودن فروشگاه ها  اعلام شده است. اما یک فروشگاه را چگونه باید ایمن سازی کرد .تا از سرقت اجناس آن جلوگیری شود ؟ ضعف سامانه های امنیتی در فروشگاه ها مخصوصا فروشگاته های بزرگ در شهرهای بزرگ سبب شده است که سرقت از فروشگاه ها بیشتر شود. مخصوصا در زمان شلوغی و تردد جمعیت در چنین مکان هایی سارقان به راحتی می توانند دست به سرقت بزنند .

فروشندگان و صاحبان فروشگاه ها باید توجه ویژه ای به مقوله ی امنیت در فروشگاه ها بکنند. زیرا که برخی از فروشگاه ها اجناس گران قیمتی دارند. که حتی با به سرقت رفتن یک جنس از فروشگاه صاحب مغازه ضربه ی مالی می بیند. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم قبل از اقدام به هر کاری فروشگاه خود را مجهز به گیت فروشگاهی بکنید . تا از این طریق هم خیال خود و هم خریدارن را از این بابت راحت کنید .

گیت هوشمند فروشگاهی

گیت هوشمند فروشگاهی چیست

گیت های فروشگاهی یا همان سیستم دزدگیر فروشگاهی شامل آنتنی در خروجی فروشگاه ها و جدا کننده ها و تگ ها  لیبل ها هستند. که از این طریق از کالاها و اجناس فروشگاه ها محافظت می کنند . زمانی که فردی قصد سرقت از فروشگاه را داشت در زمان خروج اجناس از فروشگه گیت به صدا در می آید. و فروشنده را مطلع می سازد . استفاده از مراقبت الکترونیکی از اسیا سبب شده است که در چند سال اخیر آمار سرقت از فروشگاه ها کاهش یابد . و در برخی از موارد به کل از بین برود .
لازم به ذکر است که صاحبان سیستم های گیت هوشمند فروشگاهی  ( صاحبان فروشگاه ها ) نیز باید دقت کنند که بعد از فروش جنس حتما تگ ها و لیبل ها را از اجناس جدا کنند. تا در زمان خروج مشتری از فروشگاه سبب سوتفاهم برای خریدارن نشود .

کارشناسان فروش مرکز امنیت کوشا شما را در خیرد گیتی که مخصوص فروشگاه تان باشد راهنمایی می کنند. همچنین اقدام به نصب , تعمیر و در صورت نیاز آموزش بازنمودن تگ ها و لیبل های از اجناس می کنند . اگر شما نیز تمایل به خرید گیت هوشمند فروشگاهی هستید. با مشاورین این مجموعه تماس بگیرید . جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید هدف مجموعه ما کسب رضایت شما مشتریان عزیز است .