ضرورت استفاده از گیت فروشگاهی برای صنایع دستی

ضرورت استفاده از گیت فروشگاهی برای صنایع دستی : استفاده نمودن از سیستم ضد سرقت فروشگاهی به عنوان یکی از راههای جلوگیری از سرقت فروشگاه محسوب می شود. که خوشبختانه این روزها تکنولوژی های جدیدی به این سیستم اضافه شده اند که موجب محبوبیت آنها در صنایع مختلف و حوزه‌های متفاوت شده است. هر ساله گیت های فروشگاهی زیادی به منظور استفاده در صنایع دستی فروخته می‌شوند, چراکه در شهرهای مختلف و در نمایشگاه های متفاوتی غرفه های مرتبط با صنایع دستی راه اندازی می شوند که محصولات عرضه شده در این فروشگاه ها دارای اعتبار بالایی بوده و همچنین از ارزش فوق‌العاده‌ای برخوردارند؛ به همین جهت یک سیستم های امنیتی و حفاظتی فوق العاده باید برای صنایع دستی در نظر گرفته شود تا بتوانند از اجناس فروشگاه به خوبی محافظت کنند و جلوی سرقت چنین کالاهایی را بگیرید.

گیت های دزدگیر گاندو

پیش از آنکه مورد سرقت قرار بگیرید و ضررهای مالی زیادی را تجربه کنید به شما پیشنهاد می شود بهترین سیستم امنیتی را برای فروشگاه خود در نظر بگیرید.
یکی از سیستم هایی که به منظور حفاظت از اجناس فلزی و غیرفلزی کاربرد داشته است گیت فروشگاهی am گاندو می باشد. بیشتر فروشگاه هایی که اقدام به فروش صنایع دستی می نمایند از گیت های فروشگاهی نمونه am استفاده می کند.

گیت فروشگاهی صنایع دستی

نحوه استفاده از این گیت های فروشگاهی گاندو به این صورت است که تگ ها و لیبل ها بر روی اجناس نصب می گردند و بعد از فروش محصول به وسیله دستگاه های مخصوص و خنثی کننده ها جدا می‌شود و اگر شخصی بخواهد به دلایل مختلفی سرقت کالا را انجام بدهد و آن را به صورت غیرمجاز از فروشگاه خارج کند. و تگ از اجناس جدا نشده باشد در زمان خروج از فروشگاه به دلیل متصل بودن تگ به کالای مورد نظر دستگاه گیت فروشگاهی شروع به زدن آلارم می کند و فروشندگان را مطلع خواهد کرد.

ضرورت استفاده از دزدگیر فروشگاهی برای صنایع دستی

استفاده از دزدگیر فروشگاهی برای صنایع دستی بسیار ضروری خواهد بود چرا که در بسیاری از غرفه های نمایشگاهی صنایع دستی در برخی از تایم های شبانه روز آنقدر شلوغ می شود. که فروشنده یا فروشندگان نمی توانند کنترل دقیقی بر روی تمامی اجناس غرفه داشته باشند. و ممکن است در مواردی که از سیستم های امنیتی استفاده نشود. حتی چندین سرقت در یک زمان یا در یک روز برای فروشنده اتفاق بیفتد پس در چنین شرایطی به منظور پیشگیری از سرقت و عدم آسیب ضررهای مالی از گیت فروشگاهی مناسب با صنایع دستی استفاده کنیم.

گیت فروشگاهی صنایع دستی

یکی از محصولات بی نظیری که سبب افزایش امنیت در فروشگاه های مختلف و مغازه های متفاوت می شود گیت فروشگاهی است. البته یکی از موارد استفاده از گیت فروشگاهی به صنایع دستی اختصاص داشته است. این روزها در مغازه ها و فروشگاه ها از وسایل امنیتی نظیر گیت فروشگاهی و دوربین مداربسته استفاده می نمایند تا بتوانند میزان سرقت و دزدی در فروشگاه را کاهش بدهند البته اگر شما وسایل امنیتی را به درستی در فروشگاه نصب کنید و از آن استفاده نمایید. قطعا تا درصد بسیار زیادی موجب عدم سرقت در فروشگاه خواهید شد چرا که بسیاری از سارقان اصلا به سراغ چنین فروشگاه های نمی روند و این ریسک را نمی پذیرند.

ما می توانیم از گیت فروشگاهی برای کالاهای متفاوت استفاده نماییم ولی این سوال به وجود می‌آید که چه نوع گیت یا تگ فروشگاهی را می توانیم برای صنایع دستی به کار ببریم.

نکات مهم قبل از خرید

معمولا صنایع دستی در جنس های متفاوت و در شکل های مختلفی طراحی و تولید می شوند و چینی و شیشه نیز به شکل دست ساز هستند یا کالاهای چوبی و فلزی که به شکل دست ساز ساخته می‌شوند در یک فروشگاه به شکلهای متفاوتی موجود هستند.

اگر که میخواهید برای چنین فروشگاه هایی از گیت فروشگاهی استفاده کنید. تگ های بند دار به عنوان یکی از بهترین گزینه ها به شمار می روند. این نمونه از تگ ها با توجه به ورودی فروشگاه و مغازه شما و همچنین آلارم مناسب یک فروشگاهی و جوابگوی آن می‌توانند متفاوت باشد. و معمولاً از تگ های مثلثی برای ورودی های کوچکتر و کمتر استفاده می شود تا جوابگوی بهتری داشته باشند. البته تگ am آلارم مناسب تری داشته است و به نسبت نمونه آر اف عملکرد بهتری در چنین شرایطی دارد اما نیاز به تست دقیق و تایید آن توسط کارشناس وجود دارد.

اگر گیت فروشگاهی شما از نمونه Am است و ورودی شما فاصله ی زیادی دارد. بهتر است از تگ های استفاده کنید که پنسیل هستند یا نمونه های مدادی بزرگتر آن با استفاده از لندریارد را استفاده نمایید. که نسبت به نمونه های کوچکتر خود کیفیت بهتری داشته باشند.

خرید تگ

اگر قبلا از گیت فروشگاهی استفاده می کردید ممکن است تگ هایی از نمونه های گلفی و صدفی داشته باشید. که از قبل آنها را خریداری نموده اید و عموما این نمونه تگ ها برای فروشگاه های پوشاک بیشتر استفاده می شوند. و اما با تغییر کاربردی که داده اید شما می توانید یک تغییر کوچک انجام بدهید. و با همین تغییرات کوچکتان در تگ های قبلی از آن‌ها استفاده کنید‌. این تغییر به این صورت است که شما به جای اینکه از سوزن خود تگ استفاده نمایید. به منظور اتصال آن بین تگ و سوزن از لندریآرد استفاده نمایید و دیگر نیازی نیست که تگ ضد سرقت بخرید.

انتخاب تگ مناسب

اگر کالاهایی دارید که دارای قیمت بالایی هستند و از ارزش زیادی برخوردارند و می خواهید تگ مناسب تر با آنها را انتخاب نمایید. و از امنیت بالاتری برخوردار باشند می توانید تگ بطری را انتخاب کنید .که در نمونه های RF و یا AM وجود دارد. و به این دلیل به آنها تگ بطری گفته می‌شود. که برای انواع کالاها و بطری ها قابل استفاده هستند.

به این دلیل که بند آن ها یا قطر سیم بلند است و از ضریب امنیت بالایی برخوردار می باشند. و نحوه استفاده از آنها بر اساس کشی بوده که شما نیاز داشته اید به کالا به خوبی بچسبد. و البته بخاطر داشته باشید که استفاده از انواع تگ فروشگاهی به کیفیت گیت فروشگاهی شما بستگی دارند. وقتی شما بتوانید گیت فروشگاهی همراه با تگ مناسب را انتخاب کنید و از آن استفاده نمایید قطعاً جوابدهی بهتری دریافت خواهد کرد. چرا که این تگ ها به صورت استاندارد با تنظیمات درستی مورد استفاده قرار گرفته اند. سعی کنید همیشه قبل از انتخاب یک گیت فروشگاهی از کارشناسان پارسا گیت و متخصص در این زمینه استفاده کنید. تا بهترین مشاوره‌ها را در حوزه خرید گیت فروشگاهی و انتخاب نوع آن دریافت کنید.