جلوگیری از دزدی در فروشگاه

جلوگیری از دزدی در فروشگاه : کش رفتن اجناس و کالاها از فروشگاه ها مخصوصا فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای امری عادی است و تقریبا همه روزه اتفاق می افتد . این نوع از سرقت ها اکثرا در فروشگاه هایی انجام می گیرد که محصولات و اجناس فروشگاه ها به راحتی در دسترس است در حقیقت چنین افرادی سرقت را برای خود نوعی شغل می دانند و به آن عادت کرده اند . و اکثرا اجناسی را می دزدند که دارای حجم و اندازه کم تر ولی قیمتی بالاتر داشته باشند .

اما آیا راه کاری برای جلوگیری از سرقت از فروشگاه ها وجود دارد ؟ افراد چگونه جلوی سرقت را بگیرند ؟  آیا امکان جلوگیری از دزدی در فروشگاه وجود دارد ؟ از کجا مطمعن باشیم که جنسی از فروشگاه به سرقت رفت ؟ همه ی این ها سوالاتی است که در ذهن یک صاحب فروشگاه اتفاق می افتد  در پاسخ به این سوالات باید گفت که قبل از انجام هرگونه کاری یعنی در زمان افتتاح فروشگاه جهت جلوگیری از سرقت از مغازه ها باید اقدام به نصب گیت فروشگاهی ( سیستم دزدگیر فروشگاهی ) کرد تا از این طریق هم فروشنده و هم مشتری با خیالی آسوده در فروشگاه حاضر شود .

جلوگیری از دزدی در فروشگاه

گیت فروشگاهی یا همان سیستم ضد سرقت فروشگاهی به عبارتی نوعی از سیستم است که به عنوان یک سیستم امنیتی در فروشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد و نباید از این امر غافل شد که هر جنسی گیت مخصوص به خود را دارد . گیت های فروشگاهی متشکل از یک آنتن , دو آنتن و تگ ها و لیبل ها هستند که وجود آن ها لازمه یک گیت فروشگاهی است .

جلوگیری از دزدی در فروشگاه

جلوگیری از دزدی در فروشگاه

برخی از فروشگاه ها درب بزرگ دارند وتنها یک آنتن در آنجا جواب نمی دهد و باید از دو آنتن یا چندین آنتن در درب خروجی استفاده کرد . دزدگیر فروشگاهی در بازار به اسم های گوناگونی شناخته شده است اعم از گیت پوشاک , دزدگیر فروشگاهی لباس , گیت ضد سرقت فروشگاهی , دزدگیر لباس , گیت امنیتی فروشگاهی و ..
کارکردهای گیت فروشگاهی به نسبت عملکرد بالاتری که دارند آنچنان نیز پیچیده نیست و کافی است شما یک بار نصب آن را آموزش ببینید می توانید به راحتی آن را در فروشگاه خود نصب کنید و امنیت را به فروشگاه خود بیاورید . گیت های فروشگاهی کارایی های بسیار بالایی در جلوگیری از سرقت از مغازه ها دارند و نصب آن ها سبب می شود که افراد سودجو وسوسه دزدی از فروشگاه را از فکر خود بیرون کنند .

نصب دزدگیر فروشگاهی

جلوگیری از دزدی در فروشگاه با نصب گیت فروشگاهی امکان پذیر است و صاحبان مشاغل و فروشگاه های بزرگ جهت جلوگیری از سرقت از فروشگاه ها اقدام به استخدام فروشندگان زیاد در فروشگاه ها و نصب دوربین مداربسته در فروشگاه ها کرده اند که البته آنچنان هم موفق نبوده اند زیرا اگر یک لحظه فروشنده حواسش پرت شود ممکن است از فروشگاه در آن لحظه چندین سرقت انجام شود و کارکرد دوربین نیز به گونه ای است اگر صاحب فروشگاه یک لحظه غافل شود افراد سودجو و فرصت طلب به راحتی می توانند سرقت کنند پس بهترین روش جهت حفاظت از فروشگاه ها یعنی جلوگیری از دزدی در فروشگاه نصب گیت فروشگاهی است .
جهت خرید انواع گیت فروشگاهی , نصب گیت فروشگاهی , خرید انواع تگ و لیبل ها , دستگاه ختثی ساز لیبل و .. با کارشناسان فروش مرکز امنیت کوشا تماس بگیرید .