‌گارانتی ۷۲۴ گیت فروشگاهی گاندو

‌گارانتی ۷۲۴ گیت فروشگاهی گاندو : از به روزترین و پیشرفته ترین گیت های فروشگاهی می توان به گیت فروشگاهی گاندو اشاره کرد. که یکی از تکنولوژی های تولیدی در مجموعه امنیت کوشا است . این مجموعه علاوه بر تولید گیت گاندو اقدام به نصب آن در محل دلخواه خریدار می کند. یکی از مزیت های ویژه ی این گیت این است که گارانتی ۷۲۴ دارد یعنی ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز این نوع از گیت ها دارای گارنتی معتبر هستند .

کارکردهای گیت فروشگاهی گاندو

این نوع از گیت ها جهت جلوگیری از سرقت اجناس فروشگاه اعم از فروشگاه پوشاک , لباس , کفش و .. نصب می شود که تا حدودی خیال فروشنده را از بابت امنیت فروشگاه راحت می کند . اگر امنیت فروشگاه تان برایتان در اولویت قرار دارد پیشنهاد می کنیم گیت فروشگاهی گاندو را خریداری نمایید . گیت فروشگاهی گاندو یک تکنولوژی پیشرفته در زمینه ی دزدگیرهای فروشگاهی است. که امروزه جهت بالا بردن امنیت در فروشگاه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد .

‌گارانتی 724 گیت فروشگاهی گاندو

دزدگیر فروشگاهی RF گاندو

‌گارانتی ۷۲۴ گیت فروشگاهی گاندو : اما دزدگیر فروشگاهی RF گاندو در فرکانسی بین ۳/۲۵ و ۱۰/۲ کار می کند و یکی از معمولترین فرکانس هایی که سیستم گیت فروشگاهی گاندو کار می کند. فرکانسی در حدود ۸/۲ است . طریقه ی نصب گیت گاندو بر روی اجناس به این صورت است که لیبل و تگ ها را بر روی اجناس می چسبانند یا نصب می کنند. و جهت نزدن صدای آلارم و خارج نمودن از بین آنتن ها باید توسط خنثی کننده مخصوص گیت گاندو آن را غیر فعال کرد .

نصب گیت گاندو

نصب گیت فروشگاهی گاندو به صورت دو آنته نیز امکان پذیر است. یعنی به این صورت که یک آنتن به عنوان فرستنده و آنتن دیگری به عنوان گیرنده امواح است و به همین علت است که در میان دو آنتن میزان آشکار سازی با توجه به نویز محیط لیبل های ضد سرقت در حدود ۱۳۰cm و تگ های سخت ۱۶۰cm است .

اگر می خواهید گیت فروشگاهی گاندو را خریداری نمایید پیشنهاد می کنیم آن را فقط از تولید کننده ی معتبر آن که اولین تولید کننده گیت فروشگاهی گاندو در ایران است خریداری نمایید . مجموعه شرکت امنیت کوشا فعال در زمینه ی تولید انواع گیت فروشگاهی مخصوصا گیت گاندو در ایران است. که این نوع از گیت ها نیز دارای گارنتی ۷۲۴ هستند و شما می توانید با خیالی آسوده این قبیل از گیت ها را خریداری نمایید و در فروشگاه خود نصب کنید. و از لحاظ گارانتی نیز مطمعن شوید که گارانتی محصولات این شرکت معتبر و اصل می باشد . جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید .