اساس کار سیستم های EM

اساس کار گیت فروشگاهی و سیستم های EM : یک میدان مغناطیسی خیلی قوی وجود دارد که عناصر امنیتی ان حاوی نوارمغناطیسی نرمی از جنس آمورف هستند که به طور دوره ای قطبهای مغناطیسی بر روی این نوار معکوس می شوند. معمولا بین ۱ هرتز تا ۱۰۰۰ هرتز می باشد. وقتی که نوارها در میدان مغناطیسی اشباع شوند باعث تولید هارمونیک در فرکانس پایه ی دستگاه امنیتی می شوند؛ و در این صورت دستگاه امنیتی به فرکانس هارمونیک ها عکس العملی نشان نمی دهد و برعکس به دیفرانسیل سیگنال ها واکنش نشان میدهد.

اساس کار سیستم های EM

با این سطح امنیت و فرکانس پایین این سیستم های الکترومغناطیسی فقط برای کالا هایی فلزی مناسب هستند. درباره نقطه ضعف این سیستم ها باید گفت که برای اینکه بازرسی درست انجام شود که باید خطوط میدان مغناطیسی دستگاه امنیتی به صورت عمود بر نوار فلزی آمورف باشد؛ که به موقعیت گیت ها بستگی دارد.

این تگ ها با لایه مغناطیسی پوشانده شده اند و برای اینکه این تگ ها از کار بیفتند صندوقدار با یک اهن ربای قوی غیر فعال می کند به این ترتیب که آهنربای دائمی قوی را در امتداد نوار مغناطیسی برای غیر فعال کردن عنصر امنیتی می کشد.

بیشتر بخوانید : گیت فروشگاهی

معمولا در این تکنولوژی امکان این که این برچسب ها مجدد فعال و قابل استفاده بشود وجود دارد به این ترتیب که حدود ۱۰ عدد سیم پیچ اصلی وتعدادی سیم پیچ کوچکتر باید وسط دوسیم پیچ اصلی قرار داد تا میدان لازم را جهت فعال سازی مجدد بدست آورد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید