تعریف تگ و برچسب

تعریف تگ و برچسب : شاید تگ ها را بتوان بدون اینکه در سیستم های امنیتی EAS را در نظر گرفته باشیم , تگ ها به دو نوع تگ سخت و تگ برچسبی و یا لیبل دسته بندی کنیم . معمولا کلمه ی تگ های سخت را در مورد تگ هایی به کار می برند که مجددا می توان از این تگ ها استفاده کرد . همچنین تگ های برچسبی و یا لیبل که غالبا یکبار مصرف بوده و قابلیت استفاده ی دوباره را ندارند . معمولا سیستم ها نسبت به لیبل ها حساسیت بیشتری به تگ های سخت از خود نشان می دهند . با این حال گفتنی است که لیبل ها در اندازه های مختلفی می باشند و عملکرد لیبل بزرگ نسبت به لیبل کوچک تر بهتر است .

تگ

تگ سخت

مدل های بسیار زیادی از تگ های سخت وجود دارد که دارای شک و شمایل متنوعی باشند . شکل ظاهری این تگ ها و یا کالایی که به آن متصل می گردند بستگی زیادی در نامگذاری آنها دارد . تگ هایی که نام آنها را از کالایی که به آنها وصل می کنند از تگ های لباس , تگ کیف و کفش , و یا تگ پنسیل , تگ جواهرات , تگ عینک و بسیاری از تگ های دیگر اشاره داشته باشیم . شما می توانید در شکل زیر تگ های سخت متصل شده به کالا مشاهده گردند .

بیشتر بخوانید : گیت فروشگاهی

با این حال شکل و شمایل در نامگذاری تگ ها نقش ویژه دارد , که آنها را براساس اشکال تگ ها نامگذاری می کنند . برای نمونه در مورد تگ های البسه می توان تگ گلفی , تگ صدفی , تگ پاندا , تگ جوهری و بسیاری از تگ های دیگر را نام برد . در شکل زیر تمامی این تگ ها که در مورد البسه به کار می روند را می توانید مشاهده کنید .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید