سیستم فروشگاهی پوشاک

سیستم فروشگاهی پوشاک : کوشا الکترونیک اکباتان با داشتن سابقه ای چندین ساله و طولانی در زمینه ی فروش , نصب انواع گیت فروشگاهی , لیبل گیت فروشگاهی , تگ ها و سیستم فروشگاهی پوشاک توانسته است رضایت مشتریان و خریداران خود را در این چندساله فعالیت خو به دست آورد .
متاسفانه در سه سال اخیر آمار سرقت و دزدی از فروشگاه ها مخصوصا فروشگاه های بزرگ در شهرهای بزرگ به حدی افزایش یافته بود که برخی از فروشندگان مجبور شدن تا فروشگاه خود را ببندند یا در زمان و ساعات شوغی مغازه را تعطیل کنند یا تعداد زیادی پرسنل اضافه کنند تا سرقت از فروشگاه ها اتفاق نیفتد که این امر برای فروشنده گران تمام می شد زیرا مجبور می شد سودی که از یک کالا را به دست می آورد صرف حقوق کارمند خود کند به همین دلیل در این راستا اکثرا تمامی فروشندگان به فکر خرید سیستم فروشگاهی یا همان گیت فروشگاهی افتادند که با نصب آن در فروشگاه می توان جلوی سرقت را گرفت .

نحوه ی کارکرد سیستم فروشگاهی پوشاک

EAS یا همان گیت فروشگاهی یک مراقب الکترونیکی از کالاها و اشیای فروشگاه ها است که امروزه تقریبا در تمامی مغازه ها به چشم می خورد و کاربردهای زیادی دارد . داشتن امنیت در یک فروشگاه مخصوصا فروشگاه های بزرگ با اجناس کوچک که سرقت از آن ها به راحتی می تواند انجام بگیرد از اهمیت زیادی برخوردار است به همین دلیل صاحبان مشاغل به فکر خرید سیستم گیت فروشگاهی و نصب آن در فروشگاه خود افتادند .

سیستم فروشگاهی پوشاک

شما یک کتابفروشی را در نظرتان مجسم کنید که تا حدودی فروشگاه بزرگ است سرقت از چنین جاهایی به آسانی انجام می گیرد به همین دلیل وجود یک سیستم دزدگیر پوشاک در چنین فضاهایی الزامی است . مغازه ها و فروشگاه های پوشاک فروشی در تهران و شهرستان ها در برخی از اوقات شبانه روزی آنقدر شلوغ هستند و ازدحام جمعیت زیاد است که فروشندگان به تنهایی نمی توانند نظارت کامل بر کل فضای فروشگاه را داشته باشند بنابراین یک روش آسان و سریع نصب سیستم فروشگاهی پوشاک در مغازه را انجام می دهند تا از این طریق اگر جنسی بدون اجازه و مجوز فروشنده از فروشگاه خارج شود در این صورت دستگاه شروع به زدن آلارم می کند و فروشنده گان را مطلع می سازند .

سیستم فروشگاهی پوشاک

هر کدام از گیت های فروشگاهی که مخصوص یک فروشگاه هستند کاربردهای خاص و خنثی کننده های مخصوص به خود را دارند که اگر جنسی از فروشگاه به فروش رفت لیبل ها را از اجناس از طریق جداکننده ی مخصوص به خود جدا کنیم . همچنین مجموعه کوشا الکترونیک اکباتان اقدام به نصب و در صورت نیاز و درخواست مشتری در صورت برخورد با مشکل در نحوه ی نصب یا تعمیر سیستم های دزدگیر لباس , اقدام به تعمیر و بازسازی نیز می کنند . اگر می خواهید فروشگاه تان امنیت کامل را داشته باشد سیستم فروشگاهی را از ما خریداری کنید تا هم مطمعن باشید که جنسی را که خریداری نموده اید برندی اصل و معتبر دارد . همچنین مجموعه ی ما نمایندگی های فعال در سراسر کشور از جمله تهران , اصفهان , همدان , شیراز و .. دارد که اگر می خواهید گیت فروشگاهی سریع به دستتان برسد بدون نیاز به معطلی و از دست دادن وقت می توانید آن را از شهرستان هایی که نمایندگی مجموعه ی کوشا الکترونیک اکباتان را دارند خریداری نمائید .

جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین خرید , نصب , تعمیر انواع سیستم دزدگیر امنیتی , گیت دزدگیر مغازه با کارشناسان فروش ما در تماس باشید . هدف اصلی ما رضایت شما مشتریان عزیز است .