فروش لیبل گیت های فروشگاهی

فروش لیبل گیت های فروشگاهی : مجموعه شرکت کوشا الکترونیک اکباتان اقدام یه فروش انواع لیبل فروشگاهی کرده است اما شاید افرادی که برای اولین بار کلمه ی لیبل به گوششان می خورد حتی ندانند لییبل چیست و چه نوع کاربردهایی دارد در این مقاله می خواهیم به تعریف لیبل فروشگاهی بپردازیم .

قیمت فروش لیبل گیت های فروشگاهی

فروش لیبل گیت های فروشگاهی در کل به نوعی برچسب های امنیتی گفته می شود که بر روی اجناس و کالاها چسبانده می شوند تا از این طریق آن کالا را ایمن سازی کنند . لیبل ها اگر بروی کالاهای فروشگاه چسبانده نشوند گیت فروشگاهی در زمان خروج اجناس بدون مجوز از فروشگاه آۀارم به صدا در نمی آید و اجناس به راحتی به سرقت می روند .
اکثرا لیبل ها از کاغذهای چسب دار و مدارهای الکترونیکی تشکیل شده است که می توان ان ها را بر روی کاغذهای کارتنی , پلاستیکی و شیشه ای نصب نمود در این صورت می توان از آن ها در فروشگاه هی مختلف اعم از کتاب فروشی ها , فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی , داروخانه ها و .. نصب نمود . همچنین می توان آن ها را بر روی اجناس فلزی و آلمینیومی نیز نصب کرد . به طور کلی لیبل ها در سه نوع هستند که عبارت است از :

فروش لیبل گیت های فروشگاهی

انواع لیبل گیت فروشگاهی

فروش لیبل گیت های فروشگاهی AM

این دسته از لیبل ها اکثرا در ابعادی در حدود ۵×۱ سانتی متری هستند که غیرقابل انعطاف و در شکل مستطیل موجود هستند . اکثرا این دسته از لیبل ها یک بار مصرف هستند و در اندازه های کوچکتر موجود هستند به همین دلیل آن ها راب ر روی اجناس کوچکتر می چسبانند تا از این طریق کالاهای ریز را حفاظت کنند زیر کالاهای ریز به راحتی به سرقت می روند این نوع لیبل ها می توانند جلوی سرقت چنین کالاهایی را بگیرند . سوالی که در این جا مطرح می شود این است که بعد از اینکه لیبل ها را بر روی اجناسی چسباندیم چگونه آن ها را جدا کنیم ؟ در پاسخ باید گفت هر کدام از لیبل ها توسط جداکننده ی مخصوص به خود جدا می شوند اگر لیبل گیت فروشگاهی AM است این لیبل خنثی کننده مخصوص به خود را دارد . و از لحاظ قیمت نیز نسبت به لیبل RF ارزانتر است .

فروش لیبل گیت های فروشگاهی EM

اما لیبل های گیت فروشگاهی EM ابعاد مختلفی دارند و همچنین از قابلیت های ویژه ای نیز برخوردارند . اکثرا به صورت خطی ساخته شده اند به همین دلیل تنوع محصولی زیادی نیز دارند . جنس آن ها از کاغذ هست که روکشی فلزی آن ها را پوشانده است . و در دو مدل موجود هستند هم یک بار مصرف بوده و بعد از استفاده یک بار از آن ها دیگر قابلیت استفاده ی مجدد را ندارند و اما دیگر نوع و مدل این نوع از لیبل ها قابلیت استفاده ی چند بار را دارند و می توان آن ها را چند بار استفاده کرد . به دلیل قابلیت های مختلفی که به نسبت دیگر لیبل ها دارند از قیمت بالاتری نیز برخوردارند .

فروش لیبل گیت های فروشگاهی RF

این نوع از لیبل های گیت فروشگاهی در ابعاد ۴×۴ و ۵×۵ و اکثرا به شکل مربع کاغذی و از قابلیت انعطاف نیز برخوردارند ساخته شده اند . این نوع از لیبل ها نیز یک بار مصرف هستند و دیگر نمی توان آن ها را مجددا استفاده کرد . به همین دلیل است که قیمت آن ها نیز به نسب پایین تر اسیت . این لیبل ها نیز توسط جداکننده یا همان خنثی کننده ی لیبل RF از روی اجناس و کالاهای فروشگاه جدا می شوند و دیگر قابل استفاده نیستند .

جهت اطلاع از قیمت گیت فروشگاهی خرید انواع لیبل فروشگاهی , لیبل گیت های فروشگاهی به کارشناسان فروش و متخصصین ما در مجموعه پارساگیت تماس بگیرید تا هم با نحوه ی کارکرد لیبل هایی که برای فروشگاه خود خریداری می کنید آشنا شوید و هم محصولی را خریداری نمائید که به کار فروشگاه تان بیاید .