تگ و لیبل دزدگیر فروشگاهی

تگ و لیبل دزدگیر فروشگاهی : یکی دیگر از اقدامات امنیتی جهت جلوگیری از سرقت از فروشگاه ها تگ و لیبل دزدیگر فروشگاهی است که امروزه در همه ی شهرها مخصوصا شهرهای بزرگ از این محصولات گیت های فروشگاهی استفاده می شود . این دسته از دزدگیرهای فروشگاهی مجهز به کاغذهای چسب دار و مدارهای الکترونیکی هستند .

برچسب ها در انواع مختلفی تولید و عرضه می گردند اعم از برچسب های EM , AM , RF که هر کدام کارکردهای مخصوص به خود را دارند و در فروشگاه های مخصوص به خود از آن ها استفاده می شود که در غیر این صورت وجود گیت فروشگاهی در یک فروشگاه اهمیتی ندارد زیرا نمی تواند کار خود را به نحو احسن انجام دهد . پس لازم به ذکر است که در هنگام خرید تگ دزدگیر فروشگاهی و لیبل دزدیگر فروشگاهی دقت کنید تا محصولی را خریداری کنید که به کار فروشگاه شما بیاید . بریا نمونه تگی که مخصوص کتاب است کمر دیده شده است که به درد فروشگاه های پوشاک بخورد پس بهترین کار این است که قبل از خرید محصول دقت کافی را داشته باشید و بدانید گیتی را که خریداری میکنید در کجا باید از آن استفاده کنید .

تگ و لیبل دزدگیر فروشگاهی

تگ و لیبل دزدگیر فروشگاهی

لیبل های دزدیگر فروشگاهی در زمانی که شخصی بخواهد حالا به هر دلیلی جنسی را از فروشگاه بدون اطلاع دادن و به قصد سرقت از فروشگاه خارج کند در این صورت آلارم به صدا در می آید و آژیر فروشنده را مطلع می سازد . بهتر است درب ورود از خروج جدا باشد تا گیت عملکرد مناسبتری از خود به نمایش بگذارد در غیر این صورت نیز گیت هایی که در درب ورودی نصب شده اند در زمان خروج جنس بدون مجوز شروع به زدن آژیر می کنند و ازاین طریق امنیت را به فروشگاه می آوردند .

در شهرهای بزرگ مخصوصا تهران به دلیل ازدحام جمعیت در فروشگاه ها استفاده از گیت فروشگاهی به یکی از ضروریات تبدیل شده است که فروشندگان قبل از هر کاری در زمان باز کردن فروشگاه اقدام به نصب تگ دزدگیر فروشگاهی می کنند . تا از این طریق امنیت را به فروشگاه خود بیاورند .

برای مثال لیبل rf را می توان در کتابفروشی ها استفاده کرد به این صورت که آن را به کتاب های داخل فروشگاه نصب کرد و حتی می توان این کر را به صورت مخفی انجام داد تا خریدار متوجه نشود یعنی در پشت جلد کتاب آن را پنهان نمود . امواجی که به هشدار دهی منتهی هستند در زمان خروج غیر مجاز کتاب از فروشگاه شروع به زدن آژیر می کنند و فروشنده را مطلع می سازند زیرا در کتاب فروشی ها سرقت بسیاری انجام می شود به دلیل کوچک بودن حجم آن ها و در دسترس بودن آن ها پس بهترین راه کار استفاده از تگ و لیبل دزدگیر فروشگاهی است .

با کارشناسان فروش مجموعه کوشا الکترونیک اکباتان تماس بگیرید تا محصولی را خریداری کنید که به درد فروشگاه شما بخورد . جهت کسب اطلاعات بیشتر از چگونگی نحوه ی خرید گیت فروشگاهی , تگ فروشگاهی , لیبل فروشگاهی با ما در تماس باشید .