قیمت دزدگیر لباس

قیمت دزدگیر لباس : دزدگیر پوشاک یا همان گیت فروشگاهی لباس به سیستمی گفته می شود که جهت حفاظت از اجناسی چون پوشاک و .. در فروشگاه ها نصب می شوند و از این طریق امنیت آن فروشگاه را بالا می برند . وقتی وارد فروشگاه لباس فروشی مخصوصا فروشگاه های بزرگ می شوید مطمعنا چشمتان به سیستم گیت فروشگاهی در ورودی فروشگاه می خورد این همان دزدگیر لباس است و داخل فروشگاه نیز اجناس مجهز به تگ ها و لیبل هایی هستند که اگر در زمان فروش جنس از آن جد نشوند در خروجی فروشگاه آلارم به صدا در می آید زیرا دستگاه گیت فروشگاهی به صورت هوشمند عمل می کند و از خروج اجنسا همراه تگ و لیبل ها اطلاع می دهد .

دزدگیر لباس

سیستم های دزدگیر فروشگاهی به سه نوع AM , EM , RF تقسیم می شوند که هر کدام جداکانه کاربردهای خاص خود را دارند و هر کدام مناسب کالا و اجناسی طراحی شده اند اما کدام نوع از دزدگیرهای فروشگاهی مناسب لباس فروشی است ؟ آیا در زمان خرید دزدگیر لباس اطلاعات لازم در مورد نصب و نحوه ی عملکرد آن توضیح داده می شود ؟ همه ی ای ها سوالاتی است که به ذهن یک خریدار گیت در زمان خرید می رسد .

قیمت دزدگیر لباس

مناسب ترین گیت فروشگاهی برای لباس فروشی یا همان پوشاک فروشی RF و AM است . جهت استفاده از گیت فروشگاهی باید بدانید که لیبل ها و تگ ها نیز باید مناسب با گیت فروشگاهی باشند و در غیر این صورت نمی توان عملکرد بهتری انتظار داشت . و مهمتر از همه این که لیبل ها و تگ ها باید به گونه ای نصب شوند که کمترین میزان دسترسی را شته باشند تا مخدوش نشوند .

با توجه به نوع محصولات نیز تگ ها و لیبل ها فرق دارند اما این نکته را نیز نباید فراموش کرد که با توجه به نوع محصول فروشگاه لیبل ها در اندازه های گوناگونی طراحی شده اند که هر کدام مناسب کالا واجناس خاصی هستند .

قیمت دزدگیر لباس

در کل می توان گفت که گیت فروشگاهی به واسطه کارکردها و کاربردهایی که دارد امروزه بیشترین کاربرد را در فروشگاه ها دارد زیرا به نسبت دوربین مداربسته و دیگر سیستم های امنیتی بالاترین دقت و کارایی را دارد و می توان در شرایط مختلفی از آن استفاده کرد . سرعت تشخیص گیت فروشگاهی AM به نسیت دیگر دزدگیرهای فروشگاهی بالا است و بنابراین بیشترین استفاده را دارد . قیمت گیت فروشگاهی AM به نسبت بالاتر از RF است . اگر صاحب یک فروشگاه لباس فروشی هستید و می خواهید مغازه تان مجهز به سیستم دزدگیر فروشگاهی باشد با ارشناسان فروش و مشاورین ما در مجموعه امنیت کوشا تماس بگیرید .