دزدگیر مغازه پوشاک

دزدگیر مغازه پوشاک : یکی دیگر از دزدگیرهای فروشگاهی که امروزه مورد استفاده در تمامی فروشگاه های پوشاک فروشی است دزدگیر مغازه پوشاک است . که با نام های مختلف چون گیت فروشگاهی پوشاک , دزدگیر مغازه پوشاک , گیت فروشگاهی پوشاک فروشی , دزدگیر پوشاک و.. موجود است .
امروزه فروشگاه ها مخصوصا فروشگاه های بزرگ در شهرهای بزرگ اقدام به نصب دزدگیر مغازه پوشاک در فروشگاه های خود کرده اند تا از این طریق جلوی سرقت افراد سودجو گرفته شود .

دزدگیر پوشاک

گیت فروشگاهی پوشاک یا همان دزدگیر پوشاک سیستمی است که از آن جهت جلوگیری از سرقت از فروشگاه های پوشاک فروشی مردانه , زنانه و بچگانه استفاده می شود . افزایش جمعیت و همچنین بزرگ شدن شهرها سبب شده است که فروشگاه های بزرگ پوشاک نیز در چنین شهرهایی دایر شود که این فروشگاه ها نیاز به امنیت کامل دارند تا جلوی سرقت از چنین فروشگاه هایی گرفته شود .

دزدگیر مغازه پوشاک

اگر تعداد فروشندگان مغازه ها را زیاد کنیم هزینه بر است و صاحب فروشگاه مجبور است هر آنچه که کاسب می شود را صرف حقوق فروشندگان کند که این به صرفه نیست بیشتر از آن که سود کند زیان نیز می بیند به همین دلیل یک روش آسان و به صرفه ین است که سیستم گیت فروشگاهی را در چنین فروشگاه هایی راه اندازی کرده اند تا از این طریق هم خریدار و هم فروشنده خیالی آسوده داشته باشد . خریدار از آن جهت آسوده خاطر می شود که می تواند با خیالی راحت در کل مغازه قدم بزند و جنس مورد علاقه ی خود را خریداری کند و فروشنده نیز هی مدام مجبور نیست دنبال خریدار راه بیفتد . برخی از مشتریان از این کار ناراحت می شوند و احتمال دارد برخی نیز به خاطر این کار اصلا وارد فروشگاه نشوند . پس بهترین راه کار این است قبل از هر کاری اگر قصد باز کردن مازه پوشاک را دارید آن را مجهز به دزدگیر پوشاک کنید تا با نصب آن در فروشگه خود امنیت را ایجاد کنید .

نحوه ی عملکرد دزدگیر مغازه پوشاک

نحوه ی کارکرد این سیستم به این صورت است که در ابتدا یک سری قطعات خاص به اجناس داخل فروشگاه نصب می شود و در کنار درب خروجی آنتن یا پایه نصب می گردد . اگر درب ورود و خروج از یکدیگر جدا است از گیت های کنترل تردد که به صورت یک طرفه است در درب ورودی استفاده می شود . تا از این طریق از خروج افراد از درب ورودی جلوگیری شود .

قطعه ای که به اجناس یا همان پوشاک وصل می شود را تگ دزدگیر فروشگاهی می گویند . از این رو اگر تگ ها به لباس وصل شده باشند و هنوز جدا نشده باشند و اگر شخصی بخواهد آن را بدون مجوز از فروشگاه خارج کند در این صورت آژیر به صدا در می آید و فروشندگان را مطلع می سازد . فروشندگان نیز باید با آگاهی کامل وقتی خریدار جنسی را خرید کرد از طریق دستگاه جدا کننده آن را از لباس جدا کنند و تحویل مشتری دهند .

جهت خرید انواع گیت فروشگاهی , دزدیگر فروشگاهی , گیت فروشگاهی پوشاک و .. با کارشناسان فروش ما در مجموعه کوشا الکترونیک اکباتان تماس حاصل فرمائید.