دزدگیر کتاب , ایمنی کتابخانه خود را ۱۰۰% افزایش دهید

دزدگیر کتاب , قیمت خربد انواع دزدگیر و گیت کتابفروشی : سرقت از کتاب فروشی ها به نسب دیگر فروشگاه ها تا حدودی راحت تر است زیرا هم به دلیل کم حجم بودن و هم بیشتر در دسترس بودن کتاب ها در قفسه های کتاب فروشی ها به راحتی می توان آن ها را به سرقت برد اما چگونه می توان جلوی دزدی از چنین فروشگاه هایی را گرفت ؟

یک تکنولوژی پیشرفته و محبوب در بین کتاب فروشی ها و کتاب خانه ها استفاده از سیستم گیت فروشگاهی کتابفروشی است و همانگونه که در مقالات قبلی نیز ذکر شد گیت فروشگاهی تنها در یک مدل نیست بلکه انواع مختلفی دارد که کتاب فروشی ها بیشتر از گیت فروشگاهی RF استفاده می کنند . از لیبل ها یAM نیز در چنین فروشگاه هایی استفاده می شود زیرا قادر به شناسایی فاصله بیشتر را دارد . اما لیبل AM یک مشکل ویژه ای که دارد این است که باید لیبل را بر روی شیرازه کتاب نصب نمود و نمی توان آن را در صفحا داخلی قرار داد به همین دلیل بیشتر کتاب فروشی ها از گیت فروشگاهی RF استفاده می کنند .

دزدگیر کتاب

نحوه ی نصب دزدگیر کتاب

شیوه ی نصب و عملکرد گیت امنیتی کتابخانه به این صورت است که ابتدا لیبل را بر روی کتاب ها نصب می کنید و زمانی که کتاب به فروش رفت حتما باید لیبل ها توسط دستگاه ختثی کننده جدا شوند زیرا در غیر این صورت دزدگیر کتاب کتاب را در زمان خروج از فروشگاه شناسایی می کند و در این صورت آلارم به صدا در می آید که برخی از خریداران از این امر ناراحت می شوند فروشنده باید در زمان فروش کتاب حتما باید لیبل را جدا کند .

دزدگیر کتاب مجموعه شرکت امنیت کوشا به علت قدرت بالا در شناسایی لیبل های امنیتی به عنوان بهترین برندهای امنیتی شناخته شده است . لیبل های تگ ها اکثرا عملکرد ضعیف تری دارند و باید دزدگیر بسیار قوی را در فروشگاه نصب کرد تا بتوان بدون خطا دزدگیر را شناسایی کنند

اگر شما نیز صاحب فروشگاه کتاب هستید یا می خواهید از سیستم گیت هوشمند فروشگاهی در کتابخانه ها مخصوصا کتابخانه های عمومی استفاده کنید با کارشناسان فروش مجموعه امنیت کوشا تماس بگیرید تا محصول انتخابی شما را ارسال نمایند و در صورت نیاز اقدام به نصب آن در محل کنند . جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین مجموعه ما تماس بگیرید .