ساخت دزدگیر فروشگاهی

ساخت دزدگیر فروشگاهی : در این مقاله می خواهیم با ساخت گیت دزدگیر فروشگاهی تا حدودی آشنا شویم . در ادا باید بدانیم که گیت فروشگاهی چیست و چرا به وجود آمد . در پاسخ باید بگوییم که گیت فروشگاهی مخفف کلمه ی ( EAS )  electronic article surveillance است  که به نوعی ناظر الکترونیکی کالاهی فروشگاه ها است و به نوعی در هر فروشگاهی که باشد امنیت را با خود به همراه دارد .

امروزه به دلیل بزرگتر شدن فروشگاه ها بازار نیز دستخوش تغییرات زیادی شده است و کنترل و حفظ مغازه نیز به مانند گذشته دیکر آسان نیست زیرا افراد تمایل دارند تا جنسی را می خواهند خریداری نمایند خود انتخاب کنند این امر سبب شده است تا حدودی کنترل فروشگاه از دست فروشنده خارج شود به همین علت با نصب گیت دزدگیر فروشگاهی در فروشگاه خیدار می تواند بدون کنترل فروشنده از فروشگاه جنس مورد نظر خود را انتخاب کند و خریداری نماید .

ساخت دزدگیر فروشگاهی

همچنین نحوه ی چیدمان اجناس فروشگاه ها امروزه به نحوی است که مشتری می تواند با تمامی اجناس فروشگاه بدون هیچ گونه زحمتی دسترسی داشته باشد که این امر کنترل فروشنده راب ر روی اجناس تا حدودی مشکل می کند که بهترین راه کار پیش روی آن ها نصب گیت دزدیگر فروشگاهی در فروشگاه است تا از این طریق امنیت را به فروشگاه خود بیاورند و همچنین مشتری نیز از خرید خود راضی باشد . نصب گیت فروشگاهی یک مزیت ویژه ای که دارد این است که سبب می شود تا سرقت از فروشگاه در مواردی به صفر برسد یعنی اگر شخصی بدون اطلاع شما جنسی را در بین وسایل خود جاسازی کند در زمان خروج از فروشگا آلارم به صدا در می آید و شما را مطلع می سازد .
شما می توانید در ابتدا با صرف هزینه ی خرید گیت فروشگاهی امنیت را به فروشگاه خود هدیه دهید تا هم سرقتی از فروشاه اتفاق نیفتد و هم فروشنده از شما راضی باشد .

ساخت دزدگیر فروشگاهی

گیت دزدگیر فروشگاهی

در مبحث ساخت دزدگیر فروشگاهی ، گیت فروشگاهی به نوعی دستگاه اطلاق می شود که شامل یک یا چند آنتن در خروجی فروشگاه است که اصلی ترین نقش را بردهای الکترونیکی که در درون آن ها قرار گرفته است را بازی می کنند و همچنین لیبل ها و تگ هایی که به کالاهای فروشگاه وصل می شوند سبب می شوند اگر شخصی بخواهد به هر طریقی از فروشگاه سرقت انجام دهد با به صدا در آوردن پیغام هشدار فروشنده گان را مطلع می سازند .
گیت فروشگاهی در انواع مختلف اعم از دزدگیر پوشاک , دزدگیر لباس , دزدگیر کیف و کفش , دزدگیر اجناس گران قیمت , گیت ضد سرقت و … موجود هستند .

انواع گیت فروشگاهی

گیت فروشگاهی AM

گیت فروشگاهی EM

گیت فروشگاهی RF

که هر کدام کاربردهای مخصوص به خود را دارند و هر کدام مناسب برای فروشگاه های خاص هستند . و فرکانس های کاری هر کدام از دیگری متفاوت است . اگر شما صاحب یک مغازه و یا فروشگاه هستید و می خواهید فروشگاهتان مجهز به سیستم امنیتی گیت فروشگاهی کنید با کارشناسان و مشاورین ما در مجموعه پارسا گیت تماس بگیرید تا محصولی را خریداری نمائید که به کار فروشگاه شما بیاید.